و اگرچه این فناوریهای جدید برای نسلهای جوان ذاتیتر هستند، اما کارمندان مسنتر به این مفاهیم که میتواند زندگی روزمره آنها را سادهتر کند، شیفته و علاقهمند هستند. بنابراین، 81 درصد از افراد 35-44 ساله و 76 درصد از افراد 45-54 ساله مورد بررسی نیز موافق ادغام هوش مصنوعی در محیط کار خود هستند.
اولین نمونه از ماموریت هایی که می تواند توسط هوش مصنوعی انجام شود این است که کارهای روزمره و تکراری را خودکار کنید. با سپردن ماموریتهای ساده به هوش مصنوعی، که باید در یک حلقه تکرار شود، مانند ارسال فاکتور یا پیشنهادات تبلیغاتی، شرکتها میتوانند زمان کار را آزاد کنید برای کارکنانی که در ابتدا در این ماموریت ها آموزش دیده اند و غیره افزایش بهره وری
آیا شرکت ها مجبور خواهند شد از هوش مصنوعی برای حفظ رقابت در سال های آینده استفاده کنند؟ شما چی فکر میکنید ؟ دریغ نکنید نظر خود را در نظرات به ما بگویید!
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اگر این مقاله در جایگاه هوش مصنوعی در تجارت شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
بنابراین، کارمندان طرفدار خودکارسازی کارهای ساده اما وقتگیر هستند، مانند صورتحساب یا حسابرسی، که به آنها اجازه میدهد برای کارهای مهمتر (یا جالبتر؟) وقت آزاد کنند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
این ادغام هوش مصنوعی توسط کارمندان چگونه درک می شود؟

قبل از خروج از
ادغام هوش مصنوعی در فرآیند کاری خود همچنین میتواند به شرکتها اجازه دهد تا بینش عمیقتری نسبت به مشتریان خود داشته باشند، زیرا این فناوری ممکن است بتواند به سرعت رفتار مشتری را درک کنید و نتیجه گیری موثری انجام دهید. سپس برندها می توانند استراتژی بازاریابی، وفاداری یا حتی ارتباطات خود را تطبیق دهند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)