
AI هنوز هم، امروزه، یک مفهوم جدید و جذاب برای هر کسی است که در این زمینه تازه کار است. خانههای متصل، ترجمه خودکار، روباتهای مستقل… اختراعات زیادی که میتوانند شما را گیج کنند.
در سالهای اخیر هوش مصنوعی بیش از پیش توسعه یافته و ظرفیتهای آنها مدام در حال افزایش است. چگونه این فناوری می تواند دنیای کار را متحول کند؟ جایگاه آن در تجارت چیست؟
نقش هوش مصنوعی در تجارت چیست؟
هوش مصنوعی می تواند چندین نقش در یک شرکت داشته باشد.
اولین نمونه از ماموریت هایی که می تواند توسط هوش مصنوعی انجام شود این است که کارهای روزمره و تکراری را خودکار کنید. با سپردن ماموریتهای ساده به هوش مصنوعی، که باید در یک حلقه تکرار شود، مانند ارسال فاکتور یا پیشنهادات تبلیغاتی، شرکتها میتوانند زمان کار را آزاد کنید برای کارکنانی که در ابتدا در این ماموریت ها آموزش دیده اند و غیره افزایش بهره وری
هوش مصنوعی نیز می تواند مهارت داشته باشدزمینه های بهبود عملکرد را شناسایی کنید از یک شرکت با در اختیار قرار دادن تمام دادههای لازم، در واقع میتواند تحلیلها و گزارشهای عملکرد را تهیه کند تا بتواندبه کسب و کارها کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند در استراتژی های آینده خود
ادغام هوش مصنوعی در فرآیند کاری خود همچنین میتواند به شرکتها اجازه دهد تا بینش عمیقتری نسبت به مشتریان خود داشته باشند، زیرا این فناوری ممکن است بتواند به سرعت رفتار مشتری را درک کنید و نتیجه گیری موثری انجام دهید. سپس برندها می توانند استراتژی بازاریابی، وفاداری یا حتی ارتباطات خود را تطبیق دهند.
نقش دیگری که میتوان به هوش مصنوعی اختصاص داد، نقشی است توسعه محصولات یا خدمات جدید. فناوری آن به آن اجازه می دهد سریعتر از یک انسان تصور کند و معیارهای زیادی را در نظر بگیرد.
در نهایت می توان از هوش مصنوعی استفاده کرد امنیت دارایی های دیجیتال یک شرکت را بهبود بخشد شناسایی تهدیدات بالقوه قبل از تبدیل شدن به یک مشکل
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
این ادغام هوش مصنوعی توسط کارمندان چگونه درک می شود؟

ورود نسل Z بسیار مرتبط به بازار کار، شرکتها و کارفرمایان را وادار میکند تا تکنیکهای کاری جدیدی را که کارمندان را جذب میکند یا نگه میدارد، زیر سوال ببرند. هوش مصنوعی کم کم به یک مزیت رقابتی تبدیل می شود در دنیای کار بسیار به هم پیوسته
باور کنید یا نه، اما کارمندان ورود هوش مصنوعی در شرکت ها را با دیدی بسیار مثبت می بینند.
در واقع، طبق نظرسنجی انجام شده توسط Macami AI، 72 درصد از کارگران مورد بررسی موافق استفاده از هوش مصنوعی در کار روزانه خود هستند.
بنابراین، کارمندان طرفدار خودکارسازی کارهای ساده اما وقتگیر هستند، مانند صورتحساب یا حسابرسی، که به آنها اجازه میدهد برای کارهای مهمتر (یا جالبتر؟) وقت آزاد کنند.
و اگرچه این فناوریهای جدید برای نسلهای جوان ذاتیتر هستند، اما کارمندان مسنتر به این مفاهیم که میتواند زندگی روزمره آنها را سادهتر کند، شیفته و علاقهمند هستند. بنابراین، 81 درصد از افراد 35-44 ساله و 76 درصد از افراد 45-54 ساله مورد بررسی نیز موافق ادغام هوش مصنوعی در محیط کار خود هستند.
قبل از خروج از
آیا شرکت ها مجبور خواهند شد از هوش مصنوعی برای حفظ رقابت در سال های آینده استفاده کنند؟ شما چی فکر میکنید ؟ دریغ نکنید نظر خود را در نظرات به ما بگویید!
اگر این مقاله در جایگاه هوش مصنوعی در تجارت شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)