مردم دوست دارند به اعمال و اعتقادات خود پایبند باشند. با پیشنهاد چیزی که با عقاید و اهداف آنها مطابقت دارد، خط ثبات آنها را دنبال کنید، آنها نمی توانند مخالفت کنند!
7. دستکاری عاطفی
13 سخنران مشهور جهانی با تخصص در زمینه سئو یا بازاریابی آنلاین حضور خواهند داشت. میتوانید در سخنرانیهای اصلی جس شولز، لوک کارتی، هانا تورپ، بری آدامز، میریام شواب، تیری مولر، کیت تون، الز آئرتز و گرگ گیفورد شرکت کنید. علاوه بر این، کارشناسان مقیم ما، جونو آلدرسون، ماریکه ون د راکت، تییس دوالک و جوست دوالک سخنرانی خواهند کرد. در طول روز، چند کارگاه نیز وجود خواهد داشت که می توانید برای کار در وب سایت خود در آنها شرکت کنید!
اکنون که ایده ای دارید که چرا باید در YoastCon 2023 حضور داشته باشید، زمان آن رسیده که آن بلیط را تضمین کنید! نمی دانید چگونه کارفرمای خود را در مورد اهمیت YoastCon متقاعد کنید؟ ما پشت شما را گرفته ایم! در اینجا 7 تاکتیک متقاعدسازی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:
Camille مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از ایجاد محتوایی که به افراد در تسلط بر سئو کمک می کند لذت می برد.
آیا می خواهید در YoastCon 2023 به ما بپیوندید؟ می توانید برنامه کامل را پیدا کنید و بلیط های خود را از طریق صفحه YoastCon ما خریداری کنید! ما نمی توانیم منتظر باشیم تا همه شما را در 11 می 2023 ببینیم!
چرا باید کارفرمای خود را متقاعد کنید؟
اگر به کسی لطفی کرده اید، او احساس می کند که باید یا می خواهد به شما جبران کند. مردم تمایل دارند که احساس کنند موظف هستند که لطف کنند! اگر نمی توانید در حال حاضر به هیچ چیز عالی فکر کنید، فقط یک لطف یا کاری را که در گذشته انجام داده اید به آنها یادآوری کنید.
4. اثبات اجتماعی
در 11 می، مردم از سراسر جهان برای نسخه دیگری از YoastCon گرد هم می آیند. کنفرانس سئو که شبیه هیچ کنفرانس دیگری نیست! سرگرم کننده خواهد بود، سرشار از دانش خواهد بود و برای همه قابل دسترس خواهد بود. بنابراین اگر کاری با بازاریابی آنلاین یا سئو دارید، نباید از دست بدهید! و اگر شما کسی نیستید که این تصمیم را میگیرد، ما میتوانیم به شما کمک کنیم. در این پست وبلاگ، ما 7 تاکتیک را به اشتراک می گذاریم که می توانید از آنها برای متقاعد کردن کارفرمای خود برای خرید بلیط برای شما استفاده کنید. شما می توانید یکی را انتخاب کنید یا همه آنها را امتحان کنید، هر چه شما را به YoastCon برساند!
با این تاکتیک ابتدا یک لطف کوچک می خواهید و آن را با یک لطف بزرگتر دنبال می کنید. کارفرمای شما در جریان احساس تعهد برای کمک به شما قرار می گیرد، بنابراین اعطای لطف دوم شما به نظر ادامه چیزی است که قبلاً با آن موافقت کرده است.
2. درب در صورت
در بین صحبتهای اصلی و کارگاههای آموزشی، چند وقفه وجود دارد که به شما این فرصت را میدهد تا با سایر شرکتکنندگان یا چند نفر از سخنرانان صحبت کنید. همچنین یک شام خواهد بود و پس از آن، ما مقداری نوشیدنی برای استراحت و گپ زدن با یکدیگر خواهیم داشت. با توجه به اینکه YoastCon یک رویداد صمیمی تر است، این واقعاً به شما فضایی می دهد تا با افراد دیگر آشنا شوید یا در زندگی واقعی سؤال خود را از یکی از کارشناسان بپرسید! برنامه کامل و موارد بیشتر را در صفحه YoastCon ما بررسی کنید.
7 تاکتیک برای متقاعد کردن کارفرمای خود برای حضور در YoastCon
امیدواریم، شما (و کارفرمایتان) را متقاعد کرده باشیم که در 11 می 2023، برای سرگرم کننده ترین رویداد SEO سال به ما بپیوندید. و امیدوارم برای تهیه بلیط خود مجبور نباشید به آخرین تاکتیک متوسل شوید. اگر می خواهید بیشتر بدانید و برنامه کامل را بررسی کنید، بروید و همه چیز درباره YoastCon را بخوانید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا شما را آنجا ببینیم!
اطلاعات بیشتر و بلیط YoastCon ▸
کامیل کانینگهام
YoastCon مکانی برای افرادی است که می خواهند همه چیزهایی را که در مورد سئو باید بدانند بدانند. و از آنجایی که چند سالی است که نمیتوانیم YoastCon آفلاین داشته باشیم (به دلیل همهگیری)، تصمیم گرفتهایم که نسخه امسال را به خوبی پیش ببریم!
اگر در زمینه بازاریابی کار می کنید، ممکن است قبلاً با این تاکتیک آشنا باشید: اثبات اجتماعی. افراد رفتار دیگران را منعکس می کنند و تمایل دارند به همین ترتیب رفتار کنند تا اطمینان حاصل کنند که رفتار مناسبی دارند. همچنین دیدن اینکه دیگران کاری را انجام می دهند که شما در نظر دارید، اعتماد ایجاد می کند. به کارفرمای خود نشان دهید که دیگران این کار را انجام می دهند!
5. کمبود
وقتی چیزی کمیاب است، مردم تمایل دارند برای آن ارزش بیشتری قائل شوند. اگر رویدادی آنقدر زیاد اتفاق نیفتد، آنها احساس میکنند که باید از این فرصت استفاده کنند! آنها را متقاعد کنید که در دسترس بودن محدود است و آنها به احتمال زیاد آن را می خواهند و فوراً به آن عمل می کنند.
6. تعهد و ثبات
به اندازه کافی خنده دار، شما همچنین می توانید این کار را برعکس انجام دهید. ابتدا یک لطف بزرگ بخواهید و آن را با یک لطف بسیار کوچکتر دنبال کنید. وقتی چیزی را درخواست می کنید که احتمالاً با آن مخالف هستند، این احساس گناه ایجاد می کند. آنها تمایل دارند با دومین درخواست ساده تر برای خلاص شدن از شر آن احساس بد موافقت کنند. پاداش: ممکن است هر دو را دریافت کنید!
3. عمل متقابل
نوعی تأثیر اجتماعی که می تواند از زوایای مختلف به وجود آید، مثلاً با برانگیختن ترحم. این برای زمانی است که واقعاً ناامید می شوید و ما شما را به انجام این کار تشویق نمی کنیم، اما می توانید آن را امتحان کنید. برای برخی از کارفرمایان، یک نفخ غمگین باید این کار را انجام دهد. در غیر این صورت، گریه بیش از حد ممکن است موثر باشد!