رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای بازاریابی آپارتمان شما هستند. می توانید از آن برای یافتن مستاجران و همچنین برای تبلیغ مشاهده هر واحد استفاده کنید. مستاجران بالقوه قبل از اینکه حتی از آستانه درب شما عبور کنند، ایده ای از آنچه در انتظار آنها است خواهند داشت!
شما باید عکس هایی ارسال کنید که محله را نشان دهد، نه فقط آپارتمان شما را. مردم می خواهند بدانند که قرار است کجا زندگی کنند و چقدر سرگرم کننده خواهد بود. ارسال تصاویر آپارتمان شما ایده خوبی است زیرا به مستاجرین نشان می دهد که فضای داخلی چگونه است و به آنها کمک می کند تا خود را در خانه تصور کنند: این امر به ویژه برای آپارتمان های لوکس مهم است، که اگر بتوانند زندگی در آنجا را تصور کنند به احتمال زیاد مستاجران بالقوه را جذب می کنند. اما فراموش نکنید که چیزهایی را در خارج از ساختمان نیز ارسال کنید! آیا پارکی در این نزدیکی دارید؟ یک منظره؟ آرایشگاه؟ در پستهایتان درباره آن به مردم بگویید تا وقتی وارد خانه میشوند بدانند چه چیزی در اطرافشان است.
ویدیویی بسازید که آپارتمان شما را به نمایش بگذارد. یک ویدیو بهترین راه برای برجسته کردن عالی بودن آپارتمان شما و نشان دادن آن از زوایای مختلف است. این ویدئو باید نمای داخلی و خارجی آپارتمان شما و همچنین اطلاعاتی در مورد هر ویژگی خاصی که ممکن است مختص واحد یا ساختمان شما باشد (مانند دسترسی به استخر، عضویت در باشگاه ورزشی شامل اجاره و غیره) باشد. برای درج اطلاعات مکان، محله و قیمت.
skynesher, Canva.com
عکس های 360 درجه
استوری اینستاگرام یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ارائه نگاهی داخلی به آپارتمان شما به خریداران است. تنها تفاوت بین استوری اینستاگرام و فیسبوک لایو این است که نمیتوانید هنگام فیلمبرداری از صدا استفاده کنید. با این حال، این بسیاری از مردم را از به اشتراک گذاشتن آپارتمان های خود به این طریق نیز متوقف نکرده است!
عکسهایی از جاذبههای اطراف و امکانات رفاهی را منتشر کنید.
همیشه آسان یا بدیهی نیست، اما گاهی اوقات هشتگهای منحصربهفرد برای برقراری ارتباط با اجارهکنندگان جدید بالقوه بهترین هستند، بهویژه زمانی که شامل کلماتی مانند «لوکس» یا «دوستانه حیوانات خانگی» میشوند که ممکن است بیشتر مورد توجه قرار گیرند. جذب مستاجران نسبت به اصطلاحات عمومی. به عنوان “آپارتمان” یا “مسکن”.
KatarzynaBialiasiewych, Canva.com
توضیحات را فراموش نکنید!
برای جذب مخاطب، ابتدا باید بدانید که آنها چه چیزی را دوست دارند. شما می توانید با پرسیدن مستقیم از مستاجرین احتمالی خود متوجه شوید. اما خود را محدود به موارد مورد علاقه ثابت نکنید – به انواع فعالیت هایی که در منطقه شما محبوب هستند نگاه کنید و سعی کنید ایده ای از تعداد افراد علاقه مند به آنها بدست آورید. اگر ایدههای بیشتری میخواهید، مقالههایی را به صورت آنلاین درباره جاذبههای اطراف و امکانات رفاهی بخوانید یا از دوستانی که در نزدیکی شما زندگی میکنند بپرسید که آیا رویداد یا مکانی خاصی را میشناسند که در آخر هفته با خانواده خود میروند.
بخش توضیحات جایی است که شما واقعاً می توانید آپارتمان خود را بفروشید. بهترین راه برای انجام این کار این است که چند جزئیات کلیدی (مانند امکانات و ویژگیهایی که دارد) ارائه کنید و سپس تعدادی عکس را اضافه کنید. همچنین مهم است که عنوانی جذاب داشته باشید که توجه افراد را به خود جلب کند و مطمئن شوید که دارای پیوندی به وب سایت شما یا سایتی است که تبلیغ خود را در آن ارسال کرده اید!
ویدیویی بسازید که آپارتمان شما را به نمایش بگذارد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
شما می خواهید از هشتگ های مناسب برای آپارتمان خود استفاده کنید، اما همچنین می خواهید از تعدادی که مربوط به منطقه شما هستند استفاده کنید. اگر آپارتمانی را در لیون به بازار عرضه میکنید و فقط از #لیون یا #رون استفاده میکنید، مردم آنقدر که از برچسبهای خاصتری مانند «locationLyon» و «apartmentlyon» استفاده میکنید، آن را مشاهده نمیکنند.
Facebook Live یک راه عالی برای نشان دادن فضای خود است. میتوانید دوستان و خانوادهتان را دعوت کنید، آنها را به آنها نشان دهید، و سپس آن را در صفحه خود یا با دیگرانی که ممکن است به آنچه ارائه میدهید علاقه مند باشند، به اشتراک بگذارید.
اجاره آپارتمان یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی است، اما اگر می خواهید مستاجران را جذب کنید، باید آپارتمان خود را بازاریابی کنید. برای این کار باید از شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید، اما چگونه؟
از حرفه ای ها الهام بگیرید
این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است
برای زیباتر کردن آپارتمان خود از متخصصان الهام بگیرید! اینها نمونه هایی نیستند که در فرانسه کم هستند. حتی اگر در حال تبلیغ یک آپارتمان برای اجاره هستید آروم باش و یا دیگران، از ابزار اصلی برای تبلیغ آن دریغ نکنید و بسته به نوع ملکی که اجاره می کنید، از حرفه ای ترین روش ها در شبکه های فرانسوی یا خارجی استفاده کنید.
آناتولی ایگولکین، Canva.com
از هشتگ های مناسب استفاده کنید
یک عکس 360 درجه یک تصویر پانوراما است که به شما امکان می دهد همه طرف صحنه را ببینید. آنها به ویژه برای لیست املاک و مستغلات موثر هستند، زیرا آپارتمان ها و خانه ها را به طور کامل به نمایش می گذارند. اگرچه می توان آنها را با سخت افزار و نرم افزار خاص گرفت، اما ایجاد آنها با استفاده از دوربین معمولی تلفن همراه نیز بسیار ساده است.
در فیس بوک لایو یا استوری اینستاگرام یک تور آپارتمان خود را پیشنهاد دهید.