چگونه یک خبرنامه موفق بسازیم؟
انتشار: خرداد 29، 1402
بروزرسانی: 27 تیر 1404

چگونه یک خبرنامه موفق بسازیم؟

تجزیه و تحلیل آمار گامی مهم در سنجش عملکرد خبرنامه شما و به دست آوردن اطلاعات ارزشمند در مورد تعامل مشترکین شما است. بحث تعیین نکات زیر است.

  • نرخ باز شدن برای اندازه گیری درصد مشترکانی که خبرنامه شما را باز کرده اند. این نشان دهنده اثربخشی خط موضوع و طرح ایمیل شما است.
  • نرخ کلیک که درصد مشترکینی را نشان می دهد که روی پیوندها یا فراخوان برای اقدام در خبرنامه شما کلیک کرده اند.
  • نرخ ریزش که نشان دهنده درصد مشترکینی است که پس از دریافت خبرنامه شما، عضویت خود را لغو کردند. وقتی زیاد باشد، نشان می دهد که محتوای شما با انتظارات مخاطبان سازگار نیست یا تعداد دفعات ارسال بسیار زیاد است.
  • نرخ تبدیل که نشان دهنده درصد مشترکینی است که پس از دریافت خبرنامه اقدام مورد نظر را انجام داده اند.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

برای حفظ الف رابطه دائم با مخاطبین خود، به یک نیاز دارید نرم افزار رایگان خبرنامه به عنوان یک ابزار استراتژی ایمیل. این نرم افزار باید ویژگی های سفارشی سازی را ارائه دهد، اتوماسیون و تجزیه و تحلیل پیشرفته

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، باید مخاطبان هدف خود را دقیقاً تعیین کنید. از طریق تحقیقات عمیق، جمعیت شناسی، ترجیحات و رفتارهای خرید مخاطبان خود را شناسایی کنید. این به شما این امکان را می دهد شخصی سازی محتوا خبرنامه شما بر اساس نیازها و علایق خاص مخاطبان شما.

نرم افزار مدیریت خبرنامه مناسب را انتخاب کنید

قبل از شروع ایجاد خبرنامه، بسیار مهم است که اهداف خود را به وضوح تعریف کنید. آیا می خواهید:

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است

یک خبرنامه با طراحی خوب و موثر ابزاری ضروری برای دستیابی به اهداف ارتباطی شما و تقویت ارتباط با مشترکین شماست. با این حال، ایجاد آن نیاز به یک رویکرد حرفه ای دارد. در این مقاله، مراحل مختلف ایجاد یک خبرنامه موفق را بررسی می کنیم که نتایج ملموسی را ایجاد کند.
ایجاد خبرنامه

اهداف خبرنامه و هدف عمومی خود را مشخص کنید

شما باید مطمئن شوید که به شما اجازه می دهد و به راحتی لیست مشترکین خود را مدیریت کنید، الگوهای جذاب ایجاد کنید و معیارهای کلیدی و KPI را دنبال کنید.

شما همچنین باید بنویسید محتوای جذاب، مفید و مرتبط با مخاطب هدف شما باشد. برای ایجاد ارتباط و تعامل، لحن و سبک خبرنامه خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید.

ارسال خبرنامه

یک فرکانس ارسال منظم را برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی یک فرکانس ارسال منظم، کلیدی است که مشترکین شما را درگیر نگه می دارد. بسته به نوع محتوای خود، می توانید خبرنامه خود را به صورت هفتگی، دو هفته ای یا ماهانه ارسال کنید. اگر متوجه شدید که مشترکین شما خبرنامه شما را با فرکانس خاصی دوست دارند و با آن تعامل دارند، برنامه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

همچنین می تواند جالب باشد که به مشترکین خود اجازه دهید هر چند وقت یک بار می خواهند خبرنامه شما را دریافت کنند. برای این منظور می توانید به آنها پیشنهاد دهید گزینه ترجیحی. این به آنها کنترل می دهد و می تواند تعامل آنها را بهبود بخشد.

برای سنجش میزان موفقیت خبرنامه خود، آمار را تجزیه و تحلیل کنید

یک تجزیه و تحلیل خوب به شما امکان می دهد استراتژی خود را اصلاح کنید و یک خبرنامه ایجاد کنید که مشترکین شما را حفظ کند و به موفقیت کسب و کار شما کمک کند.