
Spotify Wrapped، چیست؟
مشتریان شما همیشه در حال درخواست مبادلات و اطلاعات در مورد آنها هستند. اگر موفق شدید در به آنها اطلاع دهید در مورد عادات مصرفی آنها، متوسط بودجه آنها یا حتی محصول مورد علاقه آنها در حین ساخت نزول اطلاعات واضح و بازیگوش، موفقیت تضمین شده است!
اگر این مقاله در آنچه Spotify Wrapped می تواند به بازاریابان بیاموزد شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
سازگاری کیفیت یک مدیر کمپین بازاریابی خوب را تعیین می کند. اگر موفق شدید در موفقیت کمپین رقیب را به موفقیت شخصی تبدیل کنید، کسب و کار شما از افزایش تعامل و رضایت مشتری سود خواهد برد.
آنچه کار می کند نیاز به تکرار دارد
قبل از خروج از
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اساس کار گذشته نگر Spotify است اشتراک گذاری بین اپلیکیشن و کاربران آن. چیزی که همه قدردانی می کنند این است که می توانند از داده هایی بهره مند شوند که بدون این اشتراک گذاری اطلاعات به راحتی قابل شناسایی نبودند.
Spotify Wrapped یک کمپین بازاریابی از سال 2016 هر ساله توسط Spotify راه اندازی شده است. این کمپین که به یک سنت تبدیل شده و مورد انتظار کاربران آن است، شخصی سازی شده برای هر فرد و ارائه شده است ارقام کلیدی استفاده از آنها از برنامه
این کمپین که به صورت استراتژیک چند هفته قبل از کریسمس به اشتراک گذاشته شده است، هر ساله توسط کاربران Spotify بیشتر و بیشتر انتظار می رود.
شما چنین خواهید کرد صرفه جویی در زمان و پول.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
این گذشته نگر خاطرات را زنده می کند و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را تشویق می کند.
در داخل شرکت خود، مطمئناً اطلاعات زیادی در مورد مشتریان خود جمع آوری کرده اید و برخی از عادات آنها را می دانید. چرا آنها را با طرف های ذینفع اصلی به اشتراک نمی گذارید؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
Spotify پیچیده شده است، این جلسه پایان سال مورد انتظار همه کاربران برنامه است.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
به طور مشخص، به شما نگاه می کند spotify گذشته نگر، اطلاعاتی مانند:
- زمان صرف شده برای گوش دادن به موسیقی
- پر شنیده ترین هنرمند
- ژانرهای موسیقی که شما ترجیح می دهید
- آهنگ های مورد علاقه سال شما
- هنرمندان مورد علاقه شما
- تعداد آهنگ های شنیده شده در یک سال
- آماری که به شما امکان می دهد خود را در ارتباط با سایر کاربران Spotify قرار دهید
- لیست پخش بیش از 100 آهنگ که تمام عناوین شنیده شده در طول سال را گرد هم می آورد
- شخصیت موسیقیایی شما
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
باقی مانده است که به چه شکلی…
تطبیق موفقیت یک کمپین با کسب و کار آن می تواند موثر باشد
چیزی که باعث موفقیت Spotify Wrapped می شود، بسته بندی هایی است که با ارقام کاملاً آموزنده انجام شده است.
چرا که نه Spotify Wrapped را با کسب و کار خود تطبیق دهید، داده های شما و مشتریان شما؟
اگرچه قالب Spotify Wrapped به طور کلی ثابت می ماند، اما هر سال در رسانه های اجتماعی بزرگتر می شود. کمپین های سالانه، به ویژه در اواخر سال، حس تشریفاتی را ایجاد می کند که مصرف کنندگان شما هوس می کنند. با محتوای تشریفاتی به مخاطبان خود چیزی بدهید که منتظر آن باشند.
با درک است نظارت موثر که شما به بهترین وجه در مورد آنچه کار می کند مطلع خواهید شد.
اگر در جذب مخاطبان خود و ایجاد تعامل قوی از طریق یک قالب کمپین خاص موفق بوده اید، چرا در سال بعد به خود زحمت ایجاد کنید؟ آنچه کار می کند را تکرار کنید.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
همیشه لازم نیست برای ایجاد خلاقانه ترین کمپین بازاریابی تلاش کنید. گاه و بیگاه، کلاسیک ها موثرترین هستند.
با بهینه سازی تمام داده هایی که در اختیار دارید، بدون شک می توانید یک کمپین بازاریابی موثر ایجاد کنید که مشتریان خود را مورد علاقه خود قرار دهد.
تعامل با مشتری شما باید توسط کمپین های بازاریابی شما هدایت شود.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
و دریغ نکنید یک روال ایجاد کنید و به در بین مشتریان خود انتظار ایجاد کنید هر چه بیشتر صبر کنند، بیشتر قدردانی خواهند کرد.
بازاریابان چگونه می توانند از Spotify Wrapped یاد بگیرند؟
اشتراک گذاری با مشتریان ضروری است
اگر نمیدانید که Spotify گذشتهنگر چگونه به نظر میرسد، در اینجا یک مثال آورده شده است: