چیست و چگونه می توان محتوای خود را در Yoast دریافت کرد

بهترین راه برای ورود به Discover نوشتن محتوای بهتر از دیگران است. البته، اگر محتوای برند دارید، ممکن است ورود به آن آسان‌تر باشد. اما اگر محتوای شما در مورد موضوعات عمومی است و در مقابل رقبا هستید، باید روی کیفیت تمرکز کنید. در مورد مخاطبان، رقبا و صنعت خود تحقیق کنید و بهترین قطعه ممکن را در مورد یک موضوع مرتبط بنویسید.

نگاهی به مطالب خود بیندازید. آیا تیتر قدرتمندی دارد؟ آیا به وعده های خود عمل می کند؟ اگر X را در عنوان ذکر کنید اما هرگز X را در مقاله ذکر نکنید، کار نخواهد کرد. راستگو، واقعی و مقتدر باشید. عناوین عالی بنویسید و از چیزهای کلیک طعمه خودداری کنید.

مطالب به موقع بنویسید

البته این برای ویدیو هم صدق می کند. اگر یک ویدیوی عالی در مورد موضوعی دارید، آن را به محتوا اضافه کنید. از آنجایی که ویدیو روز به روز بحرانی‌تر می‌شود، داشتن راهی برای ساختن ویدیوهای باکیفیت سود زیادی را به همراه خواهد داشت. اکنون، نیازی به تنظیم میلیون دلاری ندارید، اما مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما حرفه ای به نظر می رسد. آنها را جذاب کنید!

سایت خود را بهبود بخشید

در چند سال گذشته، گوگل در تلاش بوده است تا به قول خودشان «از رشته به چیزها» حرکت کند. برای آنها، جستجو دیگر به معنای وارد کردن یک پرس و جو در نوار جستجو نیست که منجر به یک صفحه ساده با ده پیوند آبی می شود. امروزه جست‌وجو تمام دنیا را در نظر می‌گیرد و حتی آن جهان را به یک رابط تبدیل می‌کند.

Discover همه چیز در مورد تلفن همراه است. جریان نهایی محتوا به شما کمک می کند هر چیزی را که در آن لحظه به آن فکر نمی کردید پیدا کنید. برای دسترسی به این کاربران، ابزار جدیدی دارید: Web Stories. A Web Story در بهترین حالت داستان سرایی تصویری موبایلی است. این برداشت گوگل از قالب داستان رسانه های اجتماعی است که همه شما از فیس بوک، اسنپ چت و اینستاگرام می شناسید. اما، این باز است، در جستجو و Google Discover قابل یافتن است.

مثل همیشه، چیزی نیست که محتوای شما را سریعاً در Discover فهرست کند. البته تولید محتوای عالی حرف اول را می زند، اما چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد. اگر به دنبال ترافیک Discover هستید، مطمئن شوید که سایت شما کاملاً در تلفن همراه قابل استفاده است. باید یک تجربه کاربری عالی ارائه دهد و به سرعت بارگذاری شود – در راهنمای نهایی SEO موبایل ما بیشتر توضیح داده شده است.

Google Web Stories را امتحان کنید

EAT مخفف عبارت Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است – عواملی حیاتی برای تعیین میزان اعتماد شما به یک محتوا یا نویسندگان آن. در برخی صنایع، نویسنده باید مهارت ها و پیشینه ای برای ارائه اطلاعاتی داشته باشد که مردم بتوانند به آن تکیه کنند.

علاوه بر این، توصیف خوب محتوای شما به آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد نیز صدق می کند. اگر از نهادهای خود با داده‌های ساختاری عالی پشتیبانی می‌کنید، موتورهای جستجو می‌توانند از آن داده‌ها استفاده کنند تا درک دقیق‌تری از محتوای شما و اینکه چه کسی آن را نوشته است، به دست آورند. Yoast SEO یک پیاده سازی Schema انعطاف پذیر دارد که به شما کمک می کند بیشترین بهره را از آن ببرید.

آن را بصری کنید

Google Discover یک تجربه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد محتوایی را که حتی نمی دانستید به آن نیاز دارید کشف کنید. این یک تجربه جستجوی متفاوت است، به این معنی که بخش جستجوی فعال عمدتاً از بین رفته است. اگر سیستم به اندازه کافی درباره شما یاد می‌گیرد، می‌توانید برای حفظ جریان محتوای تازه، به کشیدن انگشت خود ادامه دهید.

در حالی که برای دریافت محتوای خود در Google Discover نیازی به اعمال قطعات خاصی از داده های ساختار یافته Schema ندارید، مطمئن شوید که اجرای Schema شما درجه یک است. هر زمان که در مورد چیزی می نویسید باید به همان اندازه اطلاعات در مورد موجودیت های خود بدهید.

تجربه Discover همیشه چیزهای جدیدی دریافت می کند. چندی پیش گوگل استوری های وب را به فید اضافه کرد. این مفید است زیرا داستان های وب به دلیل فرمت موبایل گرا، راهی عالی برای جلب توجه انواع خاصی از محتوا است. بیشتر در مورد آن در ادامه این مقاله. گوگل نیز در حال آزمایش است آ دنبال کردن قابلیتی در مرورگر کروم خود که به کاربران امکان می دهد سایت شما را دنبال کنند تا محتوای جدید را در فید Discover خود ببینند. برای این کار، گوگل از فید RSS یا Atom وب سایت شما استفاده می کند، بنابراین مطمئن شوید که آن را به درستی فعال کرده و پیوند دهید.

گوگل در حال حرکت از رشته های به چیزها

مطمئن شوید که می دانید خوانندگان شما چه نوع سؤالاتی می پرسند و به آنها به گونه ای پاسخ دهید که درک آن آسان و خواندن آن لذت بخش باشد. شما همچنین می توانید قدرت خود را در داستان سرایی امتحان کنید. ترکیب آن با تصاویر بصری خوب ممکن است شما را متمایز کند – نه فقط در Discover بلکه در جستجو.

Google Discover شخصی است، بنابراین هر کسی تجربه خود را با آن خواهد داشت. Discover حتی دانش شما را در مورد یک موضوع در نظر می گیرد. اگر شروع به کاوش در موضوعی می کنید، محتوایی برای مبتدیان دریافت خواهید کرد. اگر پیشرفته تر باشید، چیزهای پیشرفته تری دریافت خواهید کرد. بنابراین هیچ راهی برای وادار کردن همه به خواندن یک مقاله وجود ندارد زیرا همه به طور همزمان به آن نگاه نمی کنند – یا همزمان به آن علاقه مند نیستند. اما، هنگامی که یک خواننده با کلیک بر روی یک مقاله به برند یا محتوای شما علاقه نشان داد، در راه هستید!

چگونه محتوای خود را در Google Discover دریافت کنیم

Google Search Console به شما کمک می کند تا در مورد عملکرد سایت خود در جستجو و Discover اطلاعاتی کسب کنید. یک تب اختصاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد عملکرد محتوای خود را در Discover تجزیه و تحلیل کنید. در اینجا، می توانید ترافیک کلی خود را در مدت زمان طولانی تری پیدا کنید. همچنین، می توانید به ترافیک ایجاد شده توسط پست های خاص شیرجه بزنید.

پست ما در Web Stories افزایش خوبی در بازدیدها و کلیک‌ها از Discover داشت

یکی از جالب ترین خطوط در اسناد گوگل در مورد نحوه وارد کردن محتوای خود به Discover قسمت EAT است:

سیستم‌های خودکار ما محتوای سایت‌هایی را در Discover نشان می‌دهند که صفحات منفرد زیادی دارند که تخصص، اعتبار، و قابل اعتماد بودن (EAT) را نشان می‌دهند. کسانی که به دنبال بهبود EAT هستند می توانند برخی از سوالات مشابهی را که ما صاحبان سایت را تشویق می کنیم برای جستجو در نظر بگیرند، در نظر بگیرند. در حالی که جستجو و کشف متفاوت هستند، اصول کلی EAT همانطور که در محتوای درون آنها اعمال می شود مشابه است.

EAT فقط یک عامل برای Discover نیست. به طور فزاینده ای برای گوگل مفید است که محتوای گمراه کننده و گاهی اوقات خطرناک را از فهرست حذف کند. شما باید ثابت کنید که می دانید در مورد چه چیزی برای محتوای خود صحبت می کنید. مطمئن شوید که مردم درک می کنند که چرا باید به شما اعتماد کنند. بگذارید بدانند که شما در این موضوع مرجع هستید!

یکی از آن صنایع پزشکی، مالی و بسیاری دیگر است. این سایت ها نامیده می شوند پول شما یا زندگی شما سایت ها – به اختصار YMYL. این سایت ها توصیه هایی را ارائه می دهند که می تواند مستقیماً بر زندگی افراد تأثیر بگذارد. برای اینها، مردم باید بدانند که شما همانی هستید که می گویید و شرایط لازم را دارید.

مثل همیشه، ببینید رقبای شما چه می کنند. آیا محتوای آنها در Discover ظاهر می شود؟ سعی کنید دریابید که آنها چگونه این کار را کردند. کار خاصی کردند؟ فکر می کنید چرا آن قطعه از محتوا وارد شده است؟ سعی کنید موفقیت آنها را تقلید کنید – البته بدون کپی کردن.

هدف Discover این است که شما را با چیزهای جدید اما مرتبط در تماس قرار دهد. همیشه وقتی نمیدونی بهش نیاز داری اونجا زمان زیادی طول نمی کشد تا متوجه شود که آیا شما به دنبال چیز دیگری هستید – مثلاً زمانی که تعطیلات خود را برنامه ریزی می کنید. اقدامات شما نشان دهنده تغییرات است و محتوای جدید، به موقع یا همیشه سبز برای لذت خواندن شما ظاهر می شود.

آیفونی که Google Discover را در عمل نشان می دهد
برنامه Google Discover را برای تجربه‌ای یکپارچه کاملاً یکپارچه کرده است

Google Discover بخش پرس و جو را از معادله خارج می کند و یک سیستم هوشمند ارائه می دهد که محتوای جدیدی را بر اساس فعالیت و علایق شما پیشنهاد می کند. این روشی متفاوت برای یافتن و تجربه محتوا است. کمتر به متن و بیشتر بر تصاویر جذاب متکی است.

داستان های وب برای Discover مناسب هستند. داستان‌های قابل غذا خوردن و موبایل‌گرا به راحتی قابل کشف و سریع هستند ساختن داستان برای محتوای شما ممکن است راهی آسان در فید Discover به شما بدهد. ساخت آنها آسان است و همچنین بسیار سرگرم کننده است. آن را امتحان کنید! گوگل این داستان ها را در زیر بنر Visual Stories در موبایل نشان می دهد.

آیفونی که داستان های وب را در google Discover نشان می دهد
داستان های وب جایگاه خاص خود را در Google Discover پیدا می کنند

عملکرد Discover خود را در کنسول جستجوی Google بررسی کنید

این مقاله به شما اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد Discover و کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا محتوای خود را وارد آن کنید، ارائه می‌کند. امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از کار خود ببرید. در حالی که به چیستی Google Discover فکر می‌کنید، اگر به یاد بیاورید که Discover یک موجود زنده و نفس‌گیر است که بر اساس آنچه شما به آن می‌دهید، ساخته شده است. آنچه شما می بینید با آنچه دوستانتان می بینند متفاوت است. که پیش بینی موفقیت را دشوار می کند. تست کنید، آزمایش کنید، و راه خود را برای موفقیت تنظیم کنید!



منبع

Discover می‌تواند محتوایی را در یک لحظه کشف کند، که برای محتوای خبرساز نیز صدق می‌کند. محتوای خود را به موقع ارسال کنید و شانس بیشتری برای عملکرد خوب در Discover دارد. به موضوعات پرطرفدار یا موضوعات محبوب در حوزه یا صنعت خود نگاه کنید و در مورد آنها بنویسید.