در حال حاضر، گپ و گفتوگوی زیادی در انجمنها وجود ندارد، اما ما در آخر هفته شاهد گپ زدن در توییتر هستیم. گپ و گفتی که وجود دارد، نشان می دهد که تغییرات واقعاً قابل توجه است، اما در حال حاضر پچ پچ زیادی وجود ندارد.
گلن گیب آنچه را که در آخر هفته دیده بود را پست می کرد:
این ابزارها تغییرات زیادی را نشان نمیدهند، علیرغم اینکه سئوکاران متوجه تغییرات در جمعه گذشته شدهاند. این چیزی است که ابزارهای ردیابی Google امروز صبح و در طول آخر هفته نشان می دهند:
در 27 ژوئیه، گوگل اعلام کرد که شروع به انتشار بهروزرسانی بررسیهای محصولات گوگل در جولای 2022 کرده است. اما تا چند روز بعد در بعدازظهر جمعه، 29 ژوئیه، تأثیری بر نتایج جستجوی گوگل ندیدیم.
در حال انجام است WebmasterWorld نخ و دنیای کلاه سیاه کمی پچ پچ داشته باشید اما هنوز زیاد نیست:
ترافیک امروز دوباره افزایش یافته است… برای جمعه بسیار غیرعادی است. این مصادف است با بازیابی بیشتر سه ترم برتر از دست رفته هفته گذشته. یک نگاه دقیق تر نشان دهنده ضعف نسبی در ترافیک ایالات متحده و بریتانیا از 21 جولای است. اما به نظر می رسد کانادا و استرالیا بسیار قوی تر از آن چیزی هستند که من در این چند ماه دیدم… آلمان نیز.
فقط در طول این موج ها است که من اصلاً سؤالی دریافت می کنم. ایجاد ترافیک در کل هفته و سپس افزایش برای یک یا دو روز به سادگی باعث کاهش آن نمی شود. فروش در مقایسه با سال 2021 به شدت کاهش یافته است. این نیز رکود خفیف در بازی است، اما بیشتر گوگل است. میتوانید در طول رکود قیمتها را به سمت پایین تنظیم کنید… اما اگر ترافیک و درخواستی ندارید، غیرممکن است.
به دنبال پست بالا من، همه رتبهبندیها امروز صبح حذف شدند. هنوز چیزی در کنسول جستجو وجود ندارد، همچنان به عنوان سایت:xxxxxx عادی به نظر می رسد اما در SERPS مطلقاً هیچ چیز وجود ندارد.
من متوجه کاهش شدید ترافیک خود شدم، حدود 80 تا 90 درصد از ترافیک من از بین رفت. شاید به خاطر آپدیت باشه؟ فکر می کردم جریمه شده ام یا چیز دیگری.
من همچنین در چند روز گذشته 50٪ از ترافیک خود را از دست دادم، امیدوارم پس از تکمیل به روز رسانی بهبود یابد.
ابزارهای ردیابی گوگل
آنچه جالب است این است که بیشتر ابزارهای ردیابی هنوز در بهروزرسانی بررسیهای محصول گوگل به کار گرفته نمیشوند. اما ما شروع به مشاهده پچ پچ ها کردیم که در آن SEO ها به سایت های خاص نفوذ می کنند و متوجه تغییرات بزرگ رتبه بندی می شوند.
و در اینجا برخی از جهش های قبلی بر اساس PRU جولای آورده شده است. آخرین اسکرین شات یک عکس فوق العاده جالب است که من به شدت در حال کندوکاو در آن هستم. افت شدیدی است، اما مطمئن نیستم که درست باشد… با ادامه انتشار بهروزرسانی (از طریق لرزش)، از دیدن تغییری در آنجا شوکه نمیشوم. pic.twitter.com/4isWpVZQS3
– گلن گیب (@glenngabe) 31 جولای 2022
پس آیا هیچ کدام از شما چیز بزرگی می بینید؟
در اینجا اسکرین شات هایی از تغییرات نمایان بودن *در حال شروع* وجود دارد تا برای سایت های تحت تاثیر نمایش داده شود. من مطمئن هستم که ابزارها از فردا نوسانات دید بسیار بیشتری را نشان خواهند داد. باز هم، GSC و GA تأثیر بیشتری را نشان می دهند. pic.twitter.com/BnbU1jBEOh
– گلن گیب (@glenngabe) 30 جولای 2022
بنابراین در حالی که چند روز طول کشید تا شروع به کار شود، اکنون مورد توجه صنعت سئو قرار گرفته است.
سئو چتر
یکی از اولین کسانی که در مورد نوساناتی که متوجه شدم پست کرد ولاد راپوپورت بود که در زمان PST است. توییتر و گفت: “از صبح امروز شاهد نوسانات قابل توجهی هستیم، احتمالاً به دلیل PRU Google. همچنین مشاهده برخی از سایت های بررسی ستاره های قطعه غنی خود را که قبلاً با آخرین به روز رسانی اصلی یا قبل از آن به دست آورده بودند، از دست می دهند.”
بحث انجمن در توییتر & WebmasterWorld & دنیای کلاه سیاه.
بله، میتوانید پس از بهروزرسانی اصلی یا بهروزرسانی بررسی محصول، نتایج غنی را از دست بدهید.