
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
کارشناس گوگل می گوید: اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: هدرهای امنیتی بر روی سئو تأثیر نمی گذارند
سری یوتیوب گوگل، ساعت اداری SEO، یک سوال کاربر ارائه کرد: "آیا ادغام هدرهای امنیتی مانند HSTS تاثیری در رتبه بندی دارد؟"
به گفته جان مولر، یکی از مدافعان جستجوی گوگل، پاسخ منفی است.
اخیراً نیز مشابه آن را پوشش داده ایم موضوع در SSL و HTTPSکه مولر نیز به آن پرداخت. در آن خبر جداگانه، HTTPS یک در نظر گرفته شده است فاکتور رتبه بندی سبک وزن، به این معنی که مستقیماً بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد.
این بار، مولر گفت که اجرای هدرهای امنیتی به هیچ وجه بر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تاثیر نمی گذارد.
او توضیح داد که گوگل "به هدرهایی مانند هدرهایی که برای HSTS استفاده می شود متکی نیست." در عوض، آن را از فرآیندی به نام استفاده می کند متعارف سازی برای انتخاب مناسب ترین نسخه صفحه برای خزیدن و فهرست بندی.»
بنابراین، تفاوت بین HSTS و HTTPS چیست؟
HTTPS هست یک پروتکل که امکان انتقال امن اطلاعات بین دو سیستم را فراهم می کند. این فقط در وب سایت ها و برنامه هایی که از طریق گواهینامه ها (SSL) ایمن شده اند کار می کند.
در همین حال، HSTS (امنیت حمل و نقل سخت HTTPS) هست یک پاسخ امنیتی که به مرورگر می گوید که از لحظه بارگیری یک صفحه وب فقط از طریق HTTPS به آن دسترسی داشته باشد. هنگامی که مرورگر در آینده دوباره به صفحه وب دسترسی پیدا می کند، صفحه را فقط از طریق HTTPS بارگیری می کند.
دیگر هدرهای امنیتی پاسخ شامل 404، یک کد وضعیت پاسخ است که به مرورگر دستور می دهد یک صفحه خطا را بازگرداند، و 301، یک تغییر مسیر دائمی از یک URL به URL دیگر.
مشکل هدرهای 404 و 301 این است که هنوز در برابر هک و سایر فعالیت های مخرب آسیب پذیر هستند. HSTS با دستور دادن به مرورگر که فقط از طریق HTTPS به صفحه دسترسی داشته باشد، این آسیب پذیری ها را برطرف می کند.
"البته استفاده از این هدرها برای کاربران عالی است." مولر گفت.
این به این دلیل است که در حالی که هدرهای امنیتی بر سئو تأثیر نمی گذارند، لایه دیگری از ایمنی و حریم خصوصی را ارائه می دهند که از بازدیدکنندگان شما محافظت می کند. اگر می خواهید بهترین تجربه کاربری ممکن را تضمین کنید، پیاده سازی هدرهای امنیتی یک گزینه عالی است.
در اینجا رونوشت کامل نسخه ماه ژوئن Google SEO English Office Hours آمده است.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
اکثر متخصصان سئو تحت تأثیر تجربه مولد جستجو قرار نمی گیرند - نظرسنجی: می توان SGE گوگل موتور جستجو زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره؟ متأسفانه اکثر پاسخ دهندگان در الف نظرسنجی توییتر اول ژوئن اینطور فکر نکن از مجموع 805 رای، تنها 6.7 درصد آن را a "بهبود قابل توجه" بیش از جستجوی سنتی در همین حال، 20.5 درصد فکر می کنند که اصلاً پیشرفتی نیست. حتی واضح تر، 28.4٪ از پاسخ دهندگان در جایی در وسط قرار گرفتند و احساس کردند "مه" در مورد پتانسیل SGE و در حالی که SGE از هوش مصنوعی محاوره ای (AI) استفاده می کند، متخصصان سئو متقاعد نشده اند که این تغییر دهنده بازی است که گوگل ادعا می کند. در همین تاپیک یکی از کاربران اشاره می کند که: افزونگی با قطعه های برجسته بسیار بد است. یکی دیگر از کاربران گفته است که دوستان غیر SEO او "درست مانند رنگ پس زمینه و گفت که به نظر می رسد سرد است." واضح است که سئوکاران در مورد پتانسیل SGE تردید دارند، بنابراین به نظر می رسد که اگر می خواهد افراد بیشتری را جذب کند، گوگل کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. با این کار عمیق تر در این داستان کاوش کنید مقاله میزگرد موتور جستجو.
محتوای ویدیویی طولانی اکنون در نمایه های کسب و کار Google: گوگل از تغییرات قابل توجهی در نتایج جستجوی موبایل خود رونمایی کرده است که باعث خوشحالی کسب و کارهای محلی شده است. تا به حال، تنها ویدیوهایی که 30 ثانیه یا کمتر بودند، در یک نمایش داده می شدند نمایه کسب و کار Google فهرست در نتایج جستجوی تلفن همراه اما همه اینها تغییر کرده است، زیرا بینندگان ممکن است اکنون ویدیوهای بلندتری را مشاهده کنند. مایک بلومنتال در توییتر این ویژگی جدید را اعلام کرد: "این افزایش دید ویدیو اکنون در جستجوی تلفن همراه در مرورگرها و برنامه تلفن همراه Google نیز نشان داده می شود." یکی از کاربران پاسخ داد که ویدئوها فقط به 30 ثانیه محدود نمی شوند و یک را به اشتراک می گذارند کلیپ دو دقیقه ای در فهرست GBP به نظر می رسد تنها راهی که ویدیوی شما رد می شود زمانی است که بیشتر از آن باشد حداکثر حجم فایل 75 مگابایت. بنابراین، اگر ویدیویی با فرم طولانی تر زیر 75 مگابایت دارید، می توانید ادامه دهید. این را کلیک کنید پست میزگرد موتور جستجو برای یادگیری بیشتر
Google Bard اکنون می تواند از مکان های دقیق دستگاه استفاده کند: Google Bard بازی خود را با دسترسی به موقعیت مکانی دستگاه شما افزایش داده است تا نتایج دقیق تری در مورد رستوران ها و مکان های محلی به شما ارائه دهد. بنابراین، تعجب نکنید اگر یک پنجره بازشو موقعیت مکانی شما را بپرسد. در تغییرات آنها، گوگل این را می گوید "موقعیت مکانی دقیق به بارد کمک می کند تا پاسخ های مرتبط تری ارائه دهد" در رستوران ها و سایر امکانات موجود در منطقه شما. بسیاری از کاربران بودند ناامید شده با گوگل بارد عدم استناد قبلی و توهمات پاسخ مداوم، بنابراین این یک پیشرفت خوشایند است. اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی در این مقاله سرزمین موتورهای جستجو.
TLD های عمومی در مقابل TLD های خاص کشور - مدافع جستجو تفاوت را توضیح می دهد: در یک موضوع Redditجان مولر، مدافع جستجوی گوگل توضیح داد که دامنه سطح بالای کد کشور (ccTLD) به چه معناست. ccTLD ها تمایل دارند روی یک کشور تمرکز کنند، که اگر قصد دارید بیشتر در آن کشور بفروشید، یا اگر می خواهید در سطح جهانی بفروشید، خوب است. مولر توضیح می دهد. "اگر بیشتر می خواهید کشور دیگری را هدف قرار دهید (مانند "nationwi.de" اما می خواهید ایالات متحده را هدف قرار دهید)، مطمئن شوید که آن ccTLD یا gTLD را دریافت می کنید." دامنه gTLD یا عمومی سطح بالا برای هر کسی، صرف نظر از مکان، باز است. "برخی از نظر جغرافیایی خاص به نظر می رسند، اما از نظر فنی نیستند (مانند \'.berlin\' - gTLD است)" مولر گفت. این مربوط به به روز رسانی اخیر دامنه در آنها است اسناد کمکی، جایی که گفتند دامنه .ai یک gTLD است، درست مانند دامنه های .com و .org. این بدان معنی است که شما لازم نیست نگران باشید که گوگل وب سایت شما را با آنگویلا مرتبط کند، مکانی که دامنه .ai با آن مرتبط است. با این داستان عمیق تر شوید مجله موتور جستجو.
می توانید با یوتیوب درآمد بیشتری کسب کنید - گزارش: بر اساس پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار Aspire، YouTube بهترین سگ در هنگام همکاری با سازندگان برای معاملات نام تجاری است. 6 درصد از سازندگان YouTube بیش از 10001 دلار در ماه درآمد دارند. این دو برابر نرخ اینستاگرام و سه برابر نرخ سازندگان TikTok است. در واقع، نیمی از سازندگان YouTube بیش از 500 دلار در ماه درآمد دارند. اگرچه ممکن است کار با سازندگان YouTube گران تر باشد، اما نرخ تعامل غیرقابل رقیب است - 50٪ در مقایسه با تنها 2-3٪ در TikTok و Instagram. چرا؟ در این گزارش توضیح داده شده است «فرمت ویدیویی طولانی تر یوتیوب به سازندگان اجازه می دهد در هر ویدیو عمیق تر در محصولات شما غوطه ور شوند.» که برای محصولات فنی و تجهیزاتی که نیاز به نحوه و آموزش طولانی تری دارند بسیار مهم است. نتایج نظرسنجی همچنین نشان داد که سازندگان از TikTok ناامید شده اند زیرا به اندازه کافی دستمزد دریافت نکرده اند. بسیاری از سازندگان گفتند که به ازای هر 1000 بازدید ویدیو بین 0.02 تا 0.03 دلار دستمزد دریافت می کنند. در زمینه معاصر سرمایه گذاری های بازاریابی تأثیرگذار بزرگ، YouTube هنگام کار با تأثیرگذاران، سودآورترین و سودمندترین بازگشت سرمایه (ROI) را به برندها ارائه می دهد. به گفته اسپایر، این نظرسنجی از 1000 خالق مختلف مستقر در ایالات متحده مورد نظرسنجی قرار گرفت. مطالعه را دانلود کنید یا اینو بخون پست موتور جستجو زمین برای اطلاعات بیشتر.
یادداشت سردبیر: "اخبار SEO که می توانید استفاده کنید" یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.
منبع