کارهایی که اگر توییتر آبی را دنبال نمی کنید به زودی نمی توانید انجام دهید
انتشار: خرداد 22، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

کارهایی که اگر توییتر آبی را دنبال نمی کنید به زودی نمی توانید انجام دهید

با محدود کردن ارسال DM به کاربران مشترک توییتر آبی، این پلتفرم امیدوار است از ارسال هرزنامه ها و کاربران مخرب جلوگیری کند استفاده از DM به عنوان وسیله ای برای توزیع محتوای ناخواسته.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

قبل از ترک...

بنابراین این محدودیت ها می توانند مفید باشند ابزار ضد اسپم، از آنجایی که اگر هرزنامه ها برای ارسال پیام های ناخواسته خود مجبور به پرداخت هزینه باشند، می تواند مانع از انجام برخی فعالیت ها شود (اگرچه می توان با عضویت در Twitter Blue از این امر جلوگیری کرد، زیرا قیمت آن خیلی بالا نیست).

اگر از توییتر استفاده می کنید، این را می دانیددریافت دعوت نامه برای پیوستن به گروه های تصادفی DM نسبتاً رایج است، اغلب به منظور تبلیغ هرزنامه یا کلاهبرداری. بنابراین، توییتر امیدوار است با محدود کردن افرادی که می توانند افراد را به این گروه ها اضافه کنند، این موقعیت ها را که بر تجربه کاربر در پلتفرم تأثیر می گذارد، کاهش دهد.

الساندرو پالوزی، توسعه دهنده و برنامه نویس ایتالیایی، در تاریخ 8 ژوئن 2023، اخبار بسیار جالبی را در توییتر منتشر کرد. در اسکرین شات (در زیر) می توانیم ببینیم که اکنون فقط کاربرانی که مشترک توییتر آبی هستند مجاز به ارسال DM به افرادی هستند که قبلاً آنها را دنبال نمی کنند. آنها

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

اگر توییتر شما را از ارسال DM مسدود کند چه؟ اگر راه حل این محدودیت اشتراک پولی پلتفرم بود چه؟ از آنجایی که چند روز پیش یکی از کاربران اینترنت به این پدیده اشاره کرد، در واقع در این فرض نیستیم. اگر می خواهید شرایط این محدودیت را درک کنید و بدانید که آیا تحت تأثیر قرار خواهید گرفت، از شما دعوت می کنیم تا ادامه این مقاله را مطالعه کنید.
Actu Twitter

محدودیت در پیام های خصوصی در توییتر

روی کاغذ، این به روز رسانی جالب به نظر می رسد. اما در واقعیت، این تا حد زیادی امکان مبادلات شما در پلتفرم را محدود می کند. و اگر قبلاً از توییتر برای مقاصد حرفه ای استفاده می کردید، با جستجوی مشتریان احتمالی توسط DM، ممکن است از این محدودیت بسیار آزرده شوید (اگر مشترک توییتر آبی نیستید).

محدودیت های دیگری در نظر گرفته شده است؟

اگر توییتر شما را از ارسال DM به افراد خاصی منع کند چه می شود؟ این چیزی است که به نظر می رسد یک کاربر این پلتفرم کشف کرده است…

علاوه بر محدودیت در ارسال DM، توییتر همچنین در نظر دارد محدودیت هایی را برای افرادی که می توانند افراد را به گروه DM اضافه کنند، اعمال کند.. این اقدام همچنین با هدف مبارزه با سوء استفاده های مرتبط با هرزنامه (گروه های هرزنامه، کلاهبرداری و مکالمات گروهی) انجام می شود.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

فعلا مراقب باش این محدودیت ها هنوز در حال توسعه هستند. غیرممکن نیست که قبل از اجرای نهایی آنها اصلاح شوند، به خصوص اگر کاربران زیادی شکایت کنند. به یاد داشته باشید که کمتر از 1٪ از کاربران توییتر مشترک توییتر آبی هستند که 99٪ را ناراضی می کند.

اگر این مقاله در محدودیت برای دنبال کنندگان آبی غیر توییتر شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

مشابه DM ها، در حالی که این اقدام ممکن است با کاهش حضور هرزنامه ها در گروه های DM کمک کند، اما این پتانسیل را نیز دارد که گزینه های اتصال مستقیم را محدود کنید در برنامه

منبع

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

دقیقا چه معنی میدهد؟ این بدان معنی است که کاربرانی که دنبال کننده آبی توییتر نیستند، دیگر نمی توانند با شخصی که آنها را در توییتر دنبال نمی کند، مکالمه خصوصی داشته باشند.


اما چرا ؟ به نظر می رسد هدف از این محدودیت ها کنترل افرادی است که می توانند DM را برای کاربرانی که قبلاً آنها را دنبال نمی کنند ارسال کنند، تا پیام های ناخواسته و ناخواسته افراد ناشناس یا ارسال کنندگان هرزنامه را محدود کنند. این یک نوع است امتیاز برای مشترکین حق بیمه.

زمانی که یک فالوور آبی غیر توییتر می خواهد برای یک آنفالوکننده DM ارسال کند، پیام نمایش داده می شود.
زمانی که یک فالوور آبی غیر توییتر می خواهد برای یک آنفالوکننده DM ارسال کند، پیام نمایش داده می شود.

چه تاثیری بر تجربه کاربری شما دارد؟