کارهایی که در Yoast SEO انجام نمی دهیم و چرا • Yoast

سئو آزمونی نیست که توسط ممتحنانی که تمام پاسخ های درست را تعریف می کنند تهیه شده باشد. در عین حال، تشخیص اینکه آیا چیزی مهمتر از دیگران است یا نه، بسیار سخت است، بنابراین هنگام گلزنی، «وزن» بیشتری داشته باشید. در عوض، آنچه ما داریم الگوریتم هایی برای رتبه بندی صفحات وب بر اساس صدها فاکتور رتبه بندی است که بسیاری از آنها به طور عمومی شناخته شده نیستند. علاوه بر خود الگوریتم‌ها، هیچ کس به طور قطع نمی‌داند که وقتی موتورهای جستجو محتوای شما را رتبه‌بندی می‌کنند، همه این عوامل چگونه وارد عمل می‌شوند.

ما در اینجا در Yoast به محصولات و تاریخچه شرکت خود افتخار می کنیم. ما از سال 2010 وجود داشته ایم و به بهینه سازی میلیون ها وب سایت در صنایع مختلف کمک کرده ایم. در طول زندگی خود، ما بسیاری از ویژگی های جدید را معرفی کرده ایم و پیشرفت های بی شماری در افزونه های خود ایجاد کرده ایم. پلاگین های Yoast SEO که امروز آنها را می شناسید و آنها را دوست دارید، بسیار متفاوت از آنچه سال ها پیش بودند، هستند. با این اوصاف، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که ما در Yoast SEO انجام نداده ایم، کارهایی که احتمالا هرگز انجام نخواهیم داد. در این پست، می‌خواهیم در مورد کارهایی که در Yoast SEO انجام نمی‌دهیم بحث کنیم و تفکر پشت آن تصمیم‌ها را توضیح دهیم. ادامه مطلب

1. نمرات سئو

اگر از افزونه‌های Yoast SEO استفاده می‌کنید، دریغ نکنید که برای پشتیبانی با ما تماس بگیرید یا نظرات خود را در مورد ما ارسال کنید. WordPress.org. حتی می توانید رها کنید پیشنهاداتی برای ویژگی ها شما می خواهید ما در Github توسعه دهیم. و برای کاربران و توسعه دهندگان پیشرفته ما، API ها و اسناد مختلفی داریم که به شما امکان می دهد سایت خود را با افزونه های Yoast SEO سفارشی کنید. آن را بررسی کنید



منبع

همیشه احساس خوبی است که در چیزی امتیاز بالایی کسب می کنیم، چه برای امتحان یا در یک بازی ویدیویی مقابل دوستانمان. به عنوان مثال، وقتی در یک امتحان شرکت می کنید، تفاوت واضحی بین پاسخ های درست و غلط وجود دارد. اما اگر بخواهید برای تلاش سئوی خود یک “امتیاز” تعیین کنید، یک سناریوی کاملاً متفاوت است.

در مورد متن جایگزین، ما فکر می کنیم متن جایگزین خودکار برای دسترسی بد است و ما آن را توصیه نمی کنیم. متن جایگزین توسط صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌شود که مرورگرهایی هستند که توسط کاربران دارای اختلال بینایی استفاده می‌شوند. این صفحه‌خوان‌ها با خواندن متن جایگزین به آن‌ها می‌گویند روی تصویر چه چیزی وجود دارد. به همین دلیل است که ما همیشه به شما توصیه می کنیم که مخاطب خود را در ذهن داشته باشید و متن جایگزین تصویر را به عنوان عنصری در محتوای خود در نظر بگیرید.

با این اوصاف، بدون شک ما به نظرات کاربران خود برای کمک به بهبود محصولات خود نیاز داریم. آنها به طور روزانه از افزونه های ما استفاده می کنند، بنابراین می توانند به ما بگویند چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.

هر زمان که بخواهیم ویژگی جدیدی برای افزونه خود ایجاد کنیم، همیشه دستورالعمل های گوگل را در نظر می گیریم. از آنجایی که افزونه های ما توسط میلیون ها وب سایت استفاده می شود، ما نمی خواهیم اقدامات ما به هیچ وجه بر کاربران ما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، مهم است که ما از مقررات Google پیروی کنیم و حتی اگر بتوانیم در سوء استفاده از حفره های موجود در محصولات Google شرکت نکنیم.

در Yoast SEO، ما با پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل ادغام نمی‌شویم فقط به این دلیل که نمی‌خواهیم پلاگین خود را با مدیریت پیاده‌سازی تجزیه و تحلیل و داده‌ها مخدوش کنیم. یک پلاگین سئوی متورم ممکن است در هنگام نوشتن و بهینه سازی صفحات وب منجر به کاهش سرعت باطن یا تجربه کمتر پاسخگو شود. ناگفته نماند، در بسیاری از موقعیت ها، داده هایی که در چنین داشبوردی مشاهده می کنید، نسبتاً ناقص و محدود هستند.

در حال حاضر، همه ما اهمیت به موقع بودن محتوا در فهرست جستجو را می دانیم. متأسفانه، افرادی هستند که دریافتند امکان درخواست Indexing API برای فهرست بندی انواع دیگر محتوا وجود دارد. آنها از این شکاف سوء استفاده می کنند تا محتوای خود را سریع در نتیجه جستجو نشان دهند. ناگفته نماند که این اقدام برخلاف سیاست گوگل است. صادقانه بگویم، ما می‌توانیم از این API در افزونه‌های خود سوء استفاده کنیم و به کاربران خود اجازه استفاده از آن را بدهیم. اما چرا ما؟ انجام این کار به طور بالقوه می تواند کاربران ما را در معرض خطر جریمه قرار دهد، چیزی که ما هرگز نمی خواهیم!

سئو در مورد ارسال سیگنال به موتورهای جستجو و کمک به آنها برای درک بهتر محتوای شما است. در Yoast SEO ما یک تجزیه و تحلیل SEO داریم، اما از کدهای رنگی به جای امتیاز استفاده می کنیم. ما پیشنهاداتی در مورد کارهایی که باید انجام دهید ارائه می دهیم. اما ما به شما نمی گوییم که آیا یک چیز مهمتر از دیگری است یا نه، فقط به این دلیل که نمی توانیم. برای ما، داشتن یک گلوله سبز برای تجزیه و تحلیل کلی سئو به این معنی است که شما پست خود را با درج کردن آن بهینه کرده اید کافی سیگنال هایی برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد محتوای شما، به موتورهای جستجو برای درک و رتبه بندی آن کمک می کند.

2. یکپارچه سازی تجزیه و تحلیل

بنابراین شما آن را دارید – برخی از کارهایی که ما در Yoast SEO انجام نمی دهیم. ما می دانیم که چیزهای بی شمار دیگری وجود دارد که نتوانستیم به آنها دست بزنیم. با این حال، پرداختن به همه آنها در یک مقاله غیرممکن خواهد بود. اما هر کاری که انجام می دهیم یا نمی کنیم، همیشه فکر زیادی می کنیم و تاثیر تصمیم خود را در نظر می گیریم. ما به دقت تصمیم خود را بر اساس ارزش یا بی ارزشی که برای کاربرانمان به ارمغان می آورد، و در رابطه با ظرفیت خود برای انجام آن تصمیم، «سنگین» می کنیم.

اگر مستقیماً به سراغ ابزارها بروید، می توانید داده های بسیار بیشتری را مشاهده کنید و داده های پرس و جو را سریعتر مشاهده کنید. و اگر می خواهید داده های تجزیه و تحلیل را در قسمت مدیریت سایت خود مشاهده کنید، افزونه های زیادی برای آن وجود دارد. سایتکیتبه عنوان مثال، افزونه رسمی وردپرس گوگل است. این معیارها و بینش های کلیدی را از محصولات مختلف Google، از جمله Google Analytics، Search Console، Adsense و حتی PageSpeed ​​Insights به شما نشان می دهد.

ادغام نقشه حرارتی

به طور کلی، نقشه های حرارتی ابزار مفیدی برای به دست آوردن بینش در مورد رفتار بازدیدکنندگان در وب سایت شما هستند. شما این تجسم را از نحوه تعامل بازدیدکنندگان با عناصر وب سایت در قالب یک نقشه حرارتی دریافت می کنید. اما، ما چند مشکل با نقشه های حرارتی داریم که باعث می شود در Yoast SEO یکی را ارائه نکنیم.

ایجاد عنوان تصویر و متن جایگزین به صورت خودکار برای شما ممکن است صرفه جویی زیادی در زمان به نظر برسد. اما هر چقدر هم که راحت باشد، ما در Yoast طرفدار آن نیستیم، به خصوص وقتی صحبت از متن جایگزین می شود.

به طور کلی، ابزارهایی که به شما امکان تولید عناوین تصویر و متن جایگزین را می‌دهند، از هوش مصنوعی برای بررسی و درک محتوای تصویرتان استفاده می‌کنند. سپس این ابزار با عنوان و/یا متن جایگزین بر اساس آنچه در تصویر است می آید. مشکل این است که زمینه تصویر شما را در نظر نمی گیرد، بنابراین تضمین نمی شود که با آنها نتایج خوبی بگیرید. گاهی اوقات از آنچه که هوش مصنوعی برای شما تولید می کند خوشحال هستید. مواقع دیگر، ممکن است عنوانی دریافت کنید که هیچ شباهتی به تصویری که وارد می‌کنید نباشد.