در بخش اول، درباره کریستین زیرنهلد، با نام مستعار شپ، مدیر بازاریابی دیجیتال در Cypress North و یکی از مجریان شرکت در Marketing O’Clock اطلاعات بیشتری کسب کردیم. ما همچنین در مورد منافق بودن PPC با تطابق گسترده و قدرت های آن در برخی موارد صحبت کردیم.
در این قسمت بیشتر در مورد قدرت کمپین های Performance Max با گوگل ادز صحبت می کنیم. او گفت که کمپینهای پرفورمنس مکس برای مردم، از جمله در کمپینهای خودش، خوب عمل میکند. هوش مصنوعی در حال تصاحب است، اما او همچنان از امنیت شغلی برخوردار است. اما این نیز ارزش آزمایش و امتحان را دارد زیرا به نظر می رسد که به خوبی کار می کند.
سپس در مورد برخی از جلسات داخلی آنها در مورد چیزهایی که در هفته قبل یاد گرفتند، صحبت کردیم. سعی کردم او را وادار کنم که احمقانه ترین چیزی را که کسی در طول جلسه گفته یا انجام داده است به ما بگوید، اما او هیچ چیز دیوانه کننده ای را به اشتراک نمی گذارد. بنابراین من یک کار دیوانه وار را که یک بار انجام دادم به اشتراک گذاشتم.
ما کمی بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی و ترس او از اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی صحبت کردیم. بنابراین من داستانی را به اشتراک گذاشتم که چگونه از چیزهایی که آنلاین به اشتراک میگذارم یاد گرفتم.
می توانید Shep را در توییتر دنبال کنید @shepzirnheld و حتما مشترک شوید ساعت بازاریابی.
شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
بحث انجمن در یوتیوب.