کریستین زیرنهلد با نام مستعار شپ، مدیر بازاریابی دیجیتال در Cypress North است، میزبان مشترک در Marketing O’Clock است و بیش از چهار سال است که با این شرکت کار کرده است. شپ از نام اولیه اش شپرد گرفته شد و گرگ فین به او لقب شپ را داد، اگرچه گرگ نام مستعار ندارد. این وبلاگ روی هزاران مماس منتشر شد، داشتم لذت می بردم، متاسفم.
ما به سرعت در مورد اینکه چگونه هنگام انجام پادکست، نوشتن و وبلاگ نویسی در این فضا سخت است به شما توهین شود صحبت کردیم. سپس ما به حرفه حرفه ای او و اینکه چرا او در جایی که هست پریدیم. کریستین می خواست به FIT، موسسه فناوری مد برود تا وارد مد شود، اما به او گفته شد که برای مد به مدرسه نرود و ابتدا در بوفالو به مدرسه رفت. در هر صورت، به طور خلاصه، او شغلی پیدا کرد که برخی از مشاغل بازاریابی را انجام داد و سپس به کار در یک آژانس پرید. ما در مورد مد، شهر نیویورک و بوفالوها و سایر حیوانات صحبت کردیم. سپس در مورد اینکه SEO در مقایسه با PPC چقدر خسته کننده است صحبت کردیم.
شپ سپس در مورد اینکه چگونه او یک منافق PPC است صحبت کرد و ما مدتی روی آن موضوع ماندیم. او به طور خاص اشاره کرد که بازی گسترده آنقدرها هم بد نیست و موفقیت های اخیر را با آن دیده است. Shep متوجه شد که استفاده از مناقصه هوشمند، هدف ROARS یا CPA هدف، با تطابق گسترده، بسیار خوب عمل کرده است. نتایج تبدیلها را نشان میدهند و او بسیار خوشحال است که اشتباهش ثابت میشود.
به طور خلاصه، در موارد خاص یک مسابقه گسترده را امتحان کنید، ممکن است شگفت زده شوید. اخلاقیات داستان، تست کنید و دوباره امتحان کنید.
می توانید Shep را در توییتر دنبال کنید @shepzirnheld و حتما مشترک شوید ساعت بازاریابی.
شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
بحث انجمن در یوتیوب.