در قسمت اول، با کریس لانگ و تجربه کار با بیل اسلاوسکی آشنا شدیم. سپس، در بخش دوم، در مورد کمک به افراد با سئو در لینکدین و استفاده از فیس بوک برای تغییر شغل صحبت کردیم. اکنون در قسمت سوم در مورد استراتژی سئو و تست سئو صحبت کردیم.
کریس گفت که استراتژی سئو با داشتن یک هدف مشخص شروع می شود و اغلب، اهداف درآمد یا سرنخ هستند. اما شما باید دریابید که چگونه می توانید آن را برای آن وب سایت و شرکت انجام دهید. چگونه درآمد یا سرنخ ایجاد می کنید؟ او چند مثال از نحوه موفقیت با آن اهداف سئو ارائه کرد. گاهی اوقات فکر کردن به بازارهای جدید برای رسیدن به استراتژی و اهداف سئو است.
برای اکثر مشتریان، استراتژی SEO سرنخ و درآمد است. اما گاهی اوقات، ممکن است منطقی باشد که گزارشهای درآمد و تماسهای درآمدی یک شرکت عمومی را مرور کنید تا ببینید چه اهدافی را میتوانید از آنجا بدست آورید. عجیب ترین اهداف ممکن است مربوط به مدیریت شهرت باشد، اما جالب ترین چیز این است که اهداف ممکن است بسیار متنوع باشند. کریس یک سری مثال های دقیق را به اشتراک گذاشت که برای کمک به درک این مفهوم بسیار مفید هستند.
تست سئو یک حوزه فوق العاده جذاب است زیرا جداسازی متغیرها در آزمون چقدر سخت است. کریس توضیح داد که تقریباً چیزی به نام تست سئو کامل وجود ندارد. او دوست ندارد فقط از ترافیک به عنوان KPI اصلی SEO شما استفاده کند. کریس دلایلی را در مورد اینکه چرا انجام بهترین تستهای سئو ممکن است بسیار سخت و استراتژیهایی ارائه کرد.
شما همیشه در پشت هر تست سئو به یک مورد تجاری نیاز دارید. مثلاً، اگر کلیکها یا CTR را افزایش دهید، چگونه میتواند بر درآمد یا سرنخ تأثیر بگذارد؟
بیشتر در راه است …
می توانید در لینکدین یا توییتر درباره کریس لانگ اطلاعات بیشتری کسب کنید @gofishchris.
شما می توانید با کلیک کردن بر روی اینجا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید تا وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
بحث در انجمن در یوتیوب.