کشف کنید که چرا باید بین مخاطبان و جامعه خود تفاوت قائل شوید
انتشار: فروردین 28، 1402
بروزرسانی: 25 آبان 1404

کشف کنید که چرا باید بین مخاطبان و جامعه خود تفاوت قائل شوید

با درک اینکه چه چیزی به آنها انگیزه می دهد و چه چیزی آنها را نگران می کند، می توانید پیام بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که با آنها طنین انداز شود و واکنش احساسی را برانگیزد.

اونها می تونند ... باشند :

  • اعضای یک انجمن آنلاین
  • مشترکین کانال یوتیوب
  • دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی

شما همچنین می توانید از جامعه خود برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید به آنها دلایلی بدهید تا محتوا یا پیام شما را با شبکه های خودشان به اشتراک بگذارند.

چگونه جامعه خود را بشناسیم؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

بهترین راه برای شناخت جامعه خود این است کهبا او تعامل کنید : به نظرات در شبکه های اجتماعی پاسخ دهید، در بحث ها در انجمن های آنلاین شرکت کنید و رویدادها (شخصی یا آنلاین) را سازماندهی کنید تا جامعه خود را گرد هم بیاورید.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

اونها می تونند ... باشند :

چرا شناخت مخاطبان مهم است؟

جامعه شما گروهی از افراد است که دارای منافع یا ارزش های مشترک هستند.

علاقه آنها به کسب و کار شما اغلب است بر اساس ارتباط عاطفی آنها با نام تجاری شما دارند.

انجمن

چرا شناخت جامعه خود مهم است؟

شناخت جامعه شما مهم است برای درک ارزش ها، نظرات و نگرانی های مخاطبان خود.

او هست برای متمایز کردن جامعه خود از مخاطبان ضروری است، زیرا این به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی خود را تطبیق دهید تا نیازهای هر گروه را به طور موثرتر برآورده کند.

با گوش دادن به نظرات و درک ارزش های آنها، شما می توانید محتوایی ایجاد کنید که الهام بخش و انگیزه آنها باشد برای تعامل با کسب و کار شما

تفاوت بین مخاطبان و جامعه شما چیست؟

  • مخاطب شما به محصول شما علاقه مند است یا سرویس می دهد و به طور منظم محتوای شما را مصرف می کند در حالی که جامعه شما علایق یا ارزش های مشترکی دارد و ارتباط عاطفی دارد قوی با نام تجاری شما
  • ممکن است مخاطبان شما درگیر باشند، اما جامعه باید درگیر باشد.
  • جامعه گروهی بسیار کوچکتر از مخاطبان است.

چرا ضروری است که جامعه خود را از مخاطبان خود متمایز کنید؟

به طور کلی، اعضای یک جامعه با یکدیگر گفتگو و تعامل دارند، اما همچنین با شما.

با متمایز کردن مخاطبان خود از جامعه خود، می توانید:

  • استراتژی بازاریابی خود را تطبیق دهید تا نیازهای هر گروه را به طور موثرتر برآورده کند.
  • محتوایی ایجاد کنید که نیازهای خاص مخاطبان شما را برآورده کند تا نرخ تبدیل آنها را افزایش دهد، در حالی که محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً با جامعه شما صحبت کند تا ارتباط عاطفی آنها با تجارت شما تقویت شود.
  • نرخ تبدیل خود را افزایش دهید و تقویت ارتباط عاطفی که جامعه شما با برند شما دارد.

شناخت مخاطبان ضروری است برای تنظیم محتوا یا پیام بازاریابی شما رفتار و نیازهای خاص آنها.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

آیا در تشخیص تفاوت بین مخاطب و جامعه مشکل دارید؟ شما حتی نمی دانستید که آنها دو گروه متفاوت هستند؟ سپس این مقاله برای شما ساخته شده است! دریابید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، جامعه شما چه کسانی هستند و چرا باید بین این دو گروه از مصرف کنندگان تفاوت قائل شوید!
حضار

مخاطب شما کیست؟

شما می توانید به این ترتیب وب سایت یا کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه کنید تا نرخ تبدیل شما افزایش یابد.

و با درک هر دو ویژگی جمعیت شناختی، مراکز مورد علاقه و عادات مصرف مخاطبان است که می توانید ارتباطات خود را تطبیق دهید. تا واقعاً نیازها و انتظارات آنها را برآورده کنند.

راه های مختلفی برای شناخت مخاطبان وجود دارد:

  1. می توانید از ابزارهای Google Analytics برای درک جمعیت شناسی و رفتار مخاطبان آنلاین خود استفاده کنید.
  2. همچنین می توانید برای درک نیازها و انتظارات مخاطبان خود نظرسنجی یا نظرسنجی انجام دهید.
  3. می توانید منتظر نظرات و سوالات مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی یا در نظرات وبلاگ / صفحه وب خود باشید.

جامعه شما کیست؟

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ajl5YLHAg6A[/embed]

چگونه مخاطب خود را بشناسیم؟

قبل از ترک...

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=0k1X7p7tGBI[/embed]

اگر این مقاله در تفاوت بین مخاطبان و جامعه شما شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

مخاطب گروهی از افرادی است که به طور منظم محتوای شما را مصرف می کنند یا به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند.