بروزرسانی: 22 آذر 1404
کشف کنید که چگونه به سادگی سیلوهای محتوای خود را در 4 مرحله تعریف کنید (اینفوگرافیک)
اکنون که می دانید با چه کسی صحبت کنید، باید بدانید که در مورد چه چیزی با آنها صحبت کنید تا هم به آنها علاقه مند شوید و هم محتوایی را که به سئوی شما کمک می کند را هدف قرار دهید.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
قبل از ترک...
باید در نظر داشت که استراتژی محتوای شما نباید به شکلی ساده تنظیم شود و اینکه ممکن است لازم باشد رویکرد خود را بر اساس بازخورد و بازخورد مخاطبان خود تنظیم کنید.

2. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را به طور منظم انجام دهید

سیلو محتوا چیست؟
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
و برای شناسایی آنها، هیچ چیز مانند یک کالا نیست تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی!
وقتی سه مرحله قبلی کامل شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است پرداختن به موضوعات بسته به دسته و موضوعی که می خواهید به آن بپردازید!
سیلو محتوا یک تکنیک SEO است که شامل محتوایی را که پست می کنید در دسته بندی های موضوعی واضح و متمایز سازماندهی کنید.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
هدف این است که انتشارات خود را ساختار دهید، بنابراین موتورهای جستجو به راحتی می توانند سلسله مراتب محتوای شما و ارتباط آن با کلمات کلیدی خاص را درک کنند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=dY3CZqkGqLQ[/embed]
چگونه سیلوهای محتوای خود را در 4 مرحله تعریف کنیم؟
1. به مخاطبان خود گوش دهید
شما نمی دانید چگونه آن را انجام دهید؟ بنابراین در اینجا یک راهنمای است که باید به شما کمک کند: چگونه یک سئو حرفه ای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی (تحقیق) انجام دهیم؟
3. دسته بندی برای محتوای خود ایجاد کنید
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
به راحتی می توانید در مورد موضوعات مختلف در دسته های خود یادداشت برداری کنید تا بتوانید کامل ترین محتوای ممکن را ایجاد کنید.

سیلوهای محتوا را می توان به عنوان قیف های تبدیل در نظر گرفت: هر سیلو برای جذب مخاطب خاصی طراحی شده است و آنها را به یک اقدام خاص سوق می دهد، چه خرید یک محصول، جستجوی اطلاعات یا درخواست قیمت.
اگر این مقاله در 4 مرحله برای تعریف سیلوهای محتوای شما شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
با تقسیم محتوای خود به سیلوهای موضوعی، می توانید ارتباط وب سایت یا حساب رسانه های اجتماعی خود را برای کاربران و همچنین برای موتورهای جستجو بهبود بخشید که می تواند منجر به دید بهتر و به یکی رتبه بالاتر در نتایج جستجو.
این یک گام مهم برای ثبات از محتوای شما
4. موضوعات را بر اساس دسته بندی های خود (سیلو) بررسی کنید
اگر برای تعریف آنچه که مخاطبان شما می خواهند ببینند مشکل دارید، مهم است که با پرسیدن چند سوال از خود شروع کنید تا مخاطب هدف خود را بهتر درک کنید.
مهم است که به مخاطبان خود گوش دهید تا سیلوهای محتوای خود را تعریف کنید، زیرا این امر به شناسایی موضوعات و علایقی که بیشتر به مخاطبان هدف شما علاقه دارند کمک می کند. با گوش دادن و درک نیازها و ترجیحات مخاطبان خود، می توانید محتوای خود را در سیلوهای موضوعی مرتبط و مفید سازماندهی کنید.
هنگامی که کلمات کلیدی را برای رتبه بندی دارید، می توانید شروع کنید آنها را دسته بندی کنید بسته به موضوعات شما در واقع سیلوهای خود را ایجاد خواهید کرد.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
بنابراین برای ایجاد محتوای مرتبط، باید به دنبال موقعیت خود در بیشترین کلمات کلیدی باشید.
در اینجا چند سوال برای بررسی وجود دارد:
- مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ تعیین ویژگی های جمعیت شناختی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علایق و ترجیحات مصرف.
- مسائل، نیازها یا نگرانی های مخاطبان هدف شما چیست؟ هر گونه مشکل، سؤال یا چالشی که ممکن است مخاطبان شما داشته باشند را شناسایی کنید و محتوای شما چگونه می تواند به آنها کمک کند.
- مخاطبان هدف شما به چه نوع محتوایی علاقه دارند؟ موضوعات یا قالب های محتوایی را که در گذشته در بین مخاطبان شما محبوب بوده اند را بررسی کنید و از آنها به عنوان مبنایی برای استراتژی محتوای خود استفاده کنید.
- مخاطبان هدف شما چگونه محتوا را مصرف می کنند؟ کانال های توزیعی را که مخاطبان شما به طور منظم برای مصرف محتوا از آن استفاده می کنند، در نظر بگیرید، مانند رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، پادکست ها یا خبرنامه ها.
نویسنده: تیم تحریریه خدایار