کمپین های تبلیغاتی محلی گوگل: 3 بهترین روش


کمپین های تبلیغاتی محلی گوگل یک راه عالی برای هدف قرار دادن افراد نزدیک به کسب و کار شما هستند. آنها به شما امکان می دهند کسب و کار خود را در Google Maps برجسته کنید و به کاربران Google که جستجوهای محلی را انجام می دهند دسترسی پیدا کنید. اما برای اینکه کمپین های تبلیغاتی گوگل محلی شما موثر واقع شوند، مهم است که آنها را به خوبی پیکربندی کنید. در اینجا 3 بهترین روش برای راه اندازی کمپین های تبلیغات محلی موفق گوگل آورده شده است.

1- حجم جستجوی محلی کلمات کلیدی مورد نظر را تجزیه و تحلیل کنید

قبل از راه‌اندازی کمپین Google Ads Locale، مهم است که حجم جستجوی محلی کلمات کلیدی مورد نظر را تجزیه و تحلیل کنید. در واقع، سطح جستجوی کلمات کلیدی محلی عنصر مهمی است که باید برای تعیین اینکه آیا یک کمپین محلی Google Ads سودآور خواهد بود، در نظر گرفته شود.

برای انجام این کار، به سادگی به Google Ads Keyword Planner بروید و هنگام جستجوی کلمه کلیدی برای قرار دادن منطقه، بخش یا شهر، گزینه France را حذف کنید.

PS: شما باید به یاد داشته باشید که “فرانسه” را از لیست حذف کنید زیرا ممکن است چندین منطقه را با هم اضافه کنید.

2- هدف گذاری کمپین محلی را در کمپین های تبلیغاتی گوگل تنظیم کنید

هدف گذاری کمپین محلی در کل کمپین Google Ads قابلیتی است که به شما امکان می دهد کمپین تبلیغاتی خود را در موقعیت جغرافیایی مورد نظر هدف قرار دهید. این به این معنی است که شما می توانید انتخاب کنید که تبلیغات خود را به کاربران اینترنتی که در یک منطقه جغرافیایی خاص، به عنوان مثال، شعاع 10 کیلومتری در اطراف کسب و کار خود قرار دارند، نشان دهید.

برای بهینه سازی هزینه های تبلیغاتی و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه آن بسیار جالب است هدف گذاری جغرافیایی یکی از عناصر کلیدی برای پیکربندی زمانی است که یک حوضه آبریز محدود دارید.

3- اشتباه نکردن برای هدف گذاری محلی تبلیغات گوگل ادز

برای جلوگیری از هدف قرار دادن کاربران اینترنتی که واقعاً در منطقه مورد نظر شرکت شما قرار ندارند، توصیه می شود در تبلیغات گوگل، در سطح هدف، افرادی را که در آن منطقه زندگی می کنند و نه کسانی که به آن علاقه مند هستند، انتخاب کنید. به طور منظم وجود دارد. در واقع، گوگل دو گزینه مشخص برای هدف گیری جغرافیایی ارائه می دهد که یکی از آنها گسترده تر از دیگری است. بنابراین ترجیح داده می شود که کمپین خود را تا حد امکان هدف قرار دهید تا کارایی وجود داشته باشد.

«به طور پیش‌فرض، تبلیغات شما می‌تواند به افراد در مناطقی که هدفتان است نشان داده شود، که به طور مرتب به آنجا می روند یا به آن علاقه مند هستند. برای مثال، اگر صاحب یک نانوایی در پاریس هستید و پاریس را به‌عنوان منطقه هدف خود انتخاب می‌کنید، تبلیغات شما ممکن است به کاربرانی که در پاریس هستند یا به طور مرتب از پاریس بازدید می‌کنند، یا کسانی که به نانوایی‌های پاریس علاقه نشان داده‌اند (در حال حاضر یا در گذشته) نشان داده شود. . منبع: گوگل

دریافت پشتیبانی از یک آژانس تبلیغاتی گوگل برای مدیریت کمپین های محلی، ایده خوبی است؟

مدیریت کمپین تبلیغاتی گوگل کار آسانی نیست. تنظیمات زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد و به راحتی می توان در ویژگی های مختلف ابزار گم شد. همچنین، اگر می‌خواهید یک منطقه جغرافیایی خاص را هدف قرار دهید، موارد بیشتری برای پیکربندی وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد یا شرکت ها با یک تماس می گیرند آژانس تبلیغاتی گوگل مانند Spark برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود.

این مقاله به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است





منبع