در ماه سپتامبر، کنسول جستجو گزارش جدیدی به نام فهرستهای تجاری ارائه کرد که به شما امکان میدهد اعتبار پیشنهادات محصول خود را برای تجارب فهرستهای تجاری بررسی کنید. این علاوه بر گزارش قطعه محصول آمده است. بیشتر بخوانید در 🧵 1/3
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 27 مارس 2023
Google برخی از گزارشهای موجود در کنسول جستجوی Google را بهروزرسانی کرده است تا تفاوتهای بین فهرستهای Merchant و قطعههای محصول را برطرف کند. اکنون میتوانید در «کنسول جستجو» تفاوت عملکرد را بین نحوه عملکرد نتایج جستجویتان بین فهرستهای Merchant و قطعههای محصول مشاهده کنید.
فهرستهای Merchant جدید و ظاهر جستجوی قطعات محصول را میتوان در دو مکان در Search Console مشاهده کرد:
- فهرستهای تاجر و گزارشهای تکههای محصول به صورت همپوشانی در بالای نمودارهای گزارش
- گزارش عملکرد در تب ظاهر جستجو یا از طریق یک فیلتر
در اینجا توییت هایی وجود دارند که این تغییر را اعلام می کنند:
این از گزارش اصلی کنسول جستجوی فهرست تجاری که سپتامبر گذشته راه اندازی شد، به روز شده است.
در اینجا تصویری از گزارش عملکرد نشان داده شده است که این دو فیلتر ظاهری را نشان می دهد:
فهرستهای Merchant جدید و ظاهر جستجوی قطعات محصول را میتوان در دو مکان در Search Console مشاهده کرد:
– فهرستهای بازرگانان و گزارشهای تکههای محصول به صورت همپوشانی در بالای نمودارهای گزارش
– گزارش عملکرد در تب ظاهر جستجو یا از طریق فیلتر 🧵3/3 pic.twitter.com/Lin5pUfgHi— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 27 مارس 2023
بحث انجمن در توییتر.
سئوکاران و صاحبان سایت هایی که با محصولات سروکار دارند از این تغییرات بسیار خوشحال هستند.