کنسول جستجوی Google می‌گوید سایت‌هایی که از اشتراک با Google استفاده می‌کنند، ممکن است تعداد بازدیدها و کلیک‌ها را افزایش دهند.


گوگل در تاریخ 5 دسامبر یک حاشیه نویسی جدید به گزارش عملکرد کنسول جستجوی گوگل اضافه کرد و گفت که سایت هایی که از اشتراک با Google استفاده می کنند ممکن است افزایش کلیک و نمایش را مشاهده کنند.

صادقانه بگویم، من کمی گیج شده ام که حاشیه نویسی این هفته اضافه شد و نه در سال 2018 که این ویژگی اضافه شد. گوگل نوشت، “Google یک ویژگی نتیجه جستجوی اضافی را برای سایت هایی ایجاد کرد که از اشتراک با Google استفاده می کنند. در نتیجه، این وب سایت ها ممکن است در گزارش عملکرد جستجو شاهد افزایش تعداد بازدیدها و کلیک ها باشند.”

به نظر می رسد که گوگل به تازگی این ویژگی را ایجاد کرده است اما در سال 2018 راه اندازی شد تا ناشران بتوانند مشترکان بیشتری را برای انتشارات خود جذب کنند.

این چیزی است که به نظر میرسد:

اشتراک با Google سرویسی است که توسط Google ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد در وب‌سایت‌های شرکت‌کننده اشتراک بخرید (یا مشارکتی یک‌بار یا مکرر داشته باشید)، اشتراک‌های خود را مدیریت کنید و با استفاده از حساب Google خود به ویژگی‌های ممتاز دسترسی پیدا کنید. اینجاست سند کمک روی این.

من گمان می کنم که کنسول جستجوی گوگل اکنون سایت های اشتراک با گوگل را کمی متفاوت و شاید دقیق تر دنبال می کند.

بحث انجمن در توییتر.



منبع