گرگ فین درباره چرایی کاهش تبلیغات گوگل

بحث انجمن در یوتیوب.





منبع

می توانید درباره گرگ فین بیشتر بدانید و او را در توییتر دنبال کنید @gregfinn.

در قسمت اول، من با گرگ فین شوخی می کنم و درباره تاریخچه او در فضا و رشد آژانسش، Cypress North صحبت می کنم. در قسمت دوم شروع به صحبت در مورد مشارکت های او در صنعت می کنیم، و سپس در اینجا در قسمت سوم، به Google Ads می پردازیم.

او گفت کاری که گوگل انجام می دهد این است که شما بودجه خود را به من بگویید و سپس به ما اعتماد کنید، ما تبلیغات شما را در جای مناسب نشان می دهیم، نه اینکه به شما نشان دهیم چه کلمات کلیدی را پیشنهاد می کنید بلکه به ما اعتماد کنید، ما بودجه شما را به درستی خرج می کنیم. اگر برای عبارات جستجوی خاصی پول می پردازید، باید بتوانید بدانید که آن عبارات چیست. در برخی موارد، شما نمی توانید 33 درصد از جایی که تبلیغات شما از آنجا می آید را ببینید و این فقط دیوانه کننده است.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

گرگ توضیح داد که گوگل ادز را به خاطر آنچه قبلا بوده و می تواند باشد دوست دارد، اما در اهداف کوتاه مدت ناهماهنگی وجود دارد و فکر می کند که این امر منجر به کاهش عمده در تبلیغات گوگل خواهد شد. او توضیح داد که OKR های گوگل اهداف کوتاه مدت هستند و هیچ نتیجه بلندمدتی با آن وجود ندارد. او می‌بیند تغییراتی که گوگل ایجاد می‌کند بیش از حد روی کوتاه‌مدت، نتایج این سه‌ماهه متمرکز است و نه بلندمدت. درآمد گوگل دیوانه کننده بوده است و او فکر می کند ممکن است منجر به مشکلات طولانی مدت شود.

Google تبلیغات شما را در مکان‌هایی نشان می‌دهد که ممکن است شما نخواهید نمایش داده شوند و سپس مسدود می‌کنید و گوگل نمی‌خواهد شما این کار را انجام دهید. بنابراین او فکر می کند که این برخی از دلایل تغییرات حریم خصوصی است. کمی در این مورد بحث کردیم.

گرگ فین