
انتشار: آبان 10، 1403
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
منبع
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
گزارش تبدیل جدید Google Ads با فروش و سرنخ
Google گزارش های جدید فروش و تبدیل سرنخ ها را در کنسول آگهی دهنده Google Ads منتشر می کند. این گزارش ها در بخش اهداف، سپس تبدیل ها و سپس سربرگ خلاصه قرار دارند و سپس برای مشاهده فروش در مقابل سرنخ ها، جابه جایی وجود دارد.
این توسط هانا کوبزووا مشاهده شد که به من در مورد X اطلاع داد و آن را در PPC News پوشش داد. هانا نوشت که آن را از طریق Giοrgos Touloumis پیدا کرده است و او این تصاویر از گزارش جدید را به اشتراک گذاشته است.
برگه فروش:
برگه سرنخ ها:
هانا گفت که این گزارش ها به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا تبدیل ها را تجزیه و تحلیل کنند، خواه آنها پیشرو یا فروش محور باشند.
بحث انجمن در X.
منبع