
داشتن یک راه برای ارجاع به یک ویژگی عالی است. من اغلب در حین رفتن، ویژگی ها و نام های آرایش را پوشش می دهم. بنابراین گمان میکنم که این کار را با ویژگیهای آزمایشی انجام دهم، و وقتی Google آنها را به اینجا اضافه کرد، از قرارداد نامگذاری Google در آینده استفاده خواهیم کرد. باز هم، این برای حفظ ثبات در نوشتن در مورد این ویژگی ها و بحث در مورد ویژگی های مختلف نتایج جستجو در رویدادها یا شبکه های اجتماعی بسیار مفید خواهد بود.
منبع



در اینجا عناصر فردی که Google نشان داده است:
اکیداً توصیه میکنم از این طریق عبور کنید سند جدید به تفصیل؛ حتی به شما می گوید که اگر می توانید کاری انجام دهید، برای به دست آوردن این عناصر چه کاری می توانید انجام دهید.
گوگل با 22 مورد از این ویژگی های جستجو شروع کرد، اما گوگل قصد دارد به افزودن موارد بیشتر ادامه دهد. به شرح زیر تقسیم می شود:
- Attribution: عناصری که به افراد کمک می کند منبع پشت نتیجه جستجو را با شناسه های بصری مانند نام سایت، URL و فاویکون به سرعت شناسایی کنند.
- نتایج متنی: نتایج متنی با نامهای تاریخی «10 پیوند آبی» و «نتایج وب»، عناصری هستند که از سال 1995، زمانی که ما هنوز Backrub نامیده میشدیم، همراه ما بودهاند. ما معتقدیم که نام «نتایج متنی» دقیقاً نشاندهنده چیزی است که نتایج بر اساس آن است – محتوای متنی صفحات نمایهشده.
- نتایج ویدیویی و تصویری: که در گذشته «نتایج جهانی تصویر و ویدیو» نامیده میشود، نتایج ویدیو و تصویر بر اساس رسانههای مربوطه ایندکس شده در زمینه صفحات فرود مربوطه خود هستند.
- ویژگیهای کاوش: این عناصر بصری که معمولاً «مردم هم میپرسند» نامیده میشوند به کاربران کمک میکنند تا سفرهای جستجوی خود را گسترش دهند.
Google با «صفحه نتایج آناتومی یک جستجوی گوگل» شروع میکند و این تصویر زیبا از تمام آن بخشهای بالا را نشان میدهد:
گوگل یک محصول جدید راه اندازی کرده است عناصر بصری گالری جستجوی گوگل که برخی از محبوبترین ویژگیهای جستجو در جستجوی Google را مستند میکند. اکنون دیگر لازم نیست برخی از ویژگی های جستجوی Google را حدس بزنیم یا نام بسازیم.

همچنین @rustybrick – ها! گوگل آنها را Related Questions می نامد که در مورد سئوکاران که تعاریف متفاوتی از اصطلاحات نسبت به گوگل دارد، نظر من بود!
— Mordy Oberstein 🇺🇦 (@MordyOberstein) 13 دسامبر 2022
انتساب:
عنصر ویدئو:
عنصر تصویر: