گوگل به دنبال حد بالایی تعداد کلمات است؟ احتمالا نه اما توقف کرک.


جان مولر از گوگل دوباره گفت که تعداد کلمات مربوط به سئو یا جستجوی گوگل نیست. او گفت ماستودون, “به طور کلی، وقتی گوگل به “محتوای نازک” از نظر #SEO فکر می کند، به تعداد کلمات نیست، بلکه بیشتر به ارزشی است که به اینترنت اضافه می کند.” او افزود که در داخل گوگل در مورد حد بالای کلمات فکر می کنند، آنها می خواهند بدون کرک به نقطه مورد نظر برسند.

جان نوشت: “به سوال شما بی ربط است، اما جالب است که وقتی می بینم “تعداد کلمات” در داخل گوگل ذکر شده است، همیشه در مورد محدودیت های بالاتر است. زمان خواندن کامل است. کرک + چند کلمه حداقل سریع است.”

من این را دوست دارم، من در مورد مدیریت زمان، کارآمدترین کارآمدی با زمان شما هستم. به حدی که وقتی افراد در سخنرانی ها یا مطالبی که می نویسند، کلمات یا حتی پیام هایی را تکرار می کنند، توهین آمیز و بی احترامی می دانم. خلاصه یک بار بگو و ادامه بده.

آیا حد بالای تعداد کلمات به یک عامل رتبه بندی در جستجوی گوگل تبدیل می شود؟ من شک دارم. اما اگر گوگل بتواند تشخیص دهد که محتوا کمتر مفید است زیرا ادامه می یابد و مردم فقط می خواهند که شما به اصل مطلب برسید، شاید روزی گوگل آن قطعات کرکی را به این خوبی رتبه بندی نکند.

همانطور که می‌دانید، قبلاً در این مورد نوشتم، پرسیدم که آیا گوگل قطعات کرکی را هدف قرار می‌دهد و گوگل گفت که درک محتوای کرکی برای موتورهای جستجو و در نتیجه رتبه‌بندی سخت است. گوگل همچنین قبلا گفته بود که تعداد کلمات تعیین کننده میزان مفید بودن محتوا نیست و در سال 2019، جان گفت تعداد کلمات یک عامل رتبه بندی نیست و در سال 2018 جان گفت تعداد کلمات نشان دهنده کیفیت نیست. گوگل شما را برای مقاله های کوتاه جریمه نمی کند و گوگل گفت مقالات کوتاه می توانند رتبه خوبی داشته باشند و سپس در سال 2014 دوباره گفت که مقالات کوتاه کیفیت پایینی ندارند. گوگل اخیراً گفته است که از کرک اجتناب کنید و برخی معتقدند که ممکن است گوگل در آینده رتبه خوبی به کرک ندهد.

در واقع، گوگل حتی اخیراً مرجع شمارش کلمات را در سند کنسول جستجو حذف کرده است.

در اینجا یک GIF خوب برای خلاصه کردن این داستان وجود دارد:

بحث انجمن در ماستودون.



منبع