گوگل به نوبه خود نشان گواهی خود را راه اندازی می کند! آیا شما واجد شرایط هستید؟

منبع

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

به طور خاص، BIMI با استفاده از یک استاندارد رمزنگاری به نام DMARC (احراز هویت، گزارش و انطباق پیام مبتنی بر دامنه) عمل می‌کند که به فرستندگان ایمیل اجازه می‌دهد از برند خود محافظت کنند و از معتبر بودن ایمیل‌هایشان اطمینان حاصل کنند.

بنابراین، معرفی این نشان تأیید به Gmail یک اقدام دیگر برای تضمین امنیت مبادلات الکترونیکی و بهبود اعتماد کاربران به منابع پیام‌رسانی (البته Gmail) است.

بنابراین به نظر می رسد هر کسی می تواند برای حساب جیمیل خود گواهینامه گوگل را دریافت کند. اما در واقعیت، این دقیقاً چنین نیست.

قبل از ترک…

این ویژگی توسط گوگل طراحی شده است تا به کسب و کارها کمک کند برند خود را تقویت کنند و اعتماد مشتریان به ایمیل هایشان را افزایش دهند.

در اینجا چیزی است که گوگل در مورد در دسترس بودن تیک آبی خود اعلام می کند:

این ویژگی جدید به کاربران کمک می‌کند پیام‌ها را از فرستنده‌های قانونی از پیام‌های افراد بالقوه مخرب تشخیص دهند. بنابراین اجازه می دهد تا خطر تقلب و هرزنامه را کاهش دهید.

گواهی Google در کنار نام فرستنده ایمیل در Gmail ظاهر می شود
گواهی Google در کنار نام فرستنده ایمیل در Gmail ظاهر می شود

بعد از فیس بوک، اینستاگرام و توییتر، نوبت گوگل است که سیستم صدور گواهینامه خود را راه اندازی کند. شاید از خود بپرسید که چه کسی سود خواهد برد؟ کجا نمایش داده خواهد شد؟ ما این سوالات را از خود پرسیده ایم و تمام پاسخ ها را در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم!

صدور گواهینامه

گواهی Google، نشانی رزرو شده برای….

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

اگر این مقاله در نشان گواهینامه Google شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

گوگل این قابلیت جدید را در پلتفرم جی میل خود معرفی کرده است برای افزایش امنیت ایمیل. بنابراین کاربران اکنون می توانند یک نشان تأیید را به عنوان نماد علامت چک برای فرستندگانی که استاندارد BIMI را پذیرفته اند ببینند.

با استفاده از استاندارد BIMI، ارسال کنندگان می توانند از شناخت برند لذت ببرند که باعث ایجاد اعتماد کاربران در پست هایشان می شود.

در واقع، برای اینکه بتوانید تیک آبی را در کنار نام فرستنده خود مشاهده کنید، باید شناسه BIMI را که توسط گوگل در سال 2021 راه اندازی شد، اتخاذ کرده باشید.

BIMI، چیست؟

سیستم BIMI (شاخص های برند برای شناسایی پیام) جیمیل یک است قابلیتی که به فرستندگان ایمیل اجازه می دهد تا لوگوی شرکت خود را در کنار ایمیل های خود نمایش دهند در صندوق ورودی گیرندگان خود.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

در دسترس بودن:
در دسترس همه مشتریان Google Workspace، به‌علاوه مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business
در دسترس کاربرانی که دارای حساب های شخصی گوگل هستند

چرا این سیستم تأیید را ایجاد کنید؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع