گوگل تبلیغات را در جستجوی تجربه تولیدی نشان می دهد


ربات در اطراف تبلیغات لوگوی گوگل

گوگل برخی از تبلیغات جستجوی حمایت شده از Google Ads را در Google Search Generative Experience دیروز به نمایش گذاشت Google Marketing Live. گوگل به این نکته اشاره کرد که این موقعیت ها و ویژگی های تبلیغات احتمالاً تغییر خواهند کرد زیرا Google به آزمایش این تجربه جستجوی جدید ادامه می دهد.

زمانی که گوگل برای اولین بار تجربه مولد جستجو را اعلام کرد (من دوست دارم آن را بنویسم)، گوگل نحوه نمایش تبلیغات را به نمایش گذاشت و ما در اینجا به آن پرداختیم اما اکنون گوگل به ما نشان داد یک موقعیت تبلیغاتی اضافی در گفتگوی واقعی پاسخ مولد هوش مصنوعی در تجربه جدید.

در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است که می توانید برای بزرگنمایی و مشاهده نسخه بزرگتر روی آن کلیک کنید:

تبلیغات گوگل در جستجوی تجربه مولد

بیایید کمی بزرگنمایی کنیم و می‌توانید ببینید که چگونه برچسب‌های «حمایت‌شده» در بالا تقریباً شبیه اسلات‌های تبلیغاتی نتایج جستجوی Google سنتی هستند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سپس اسلات های تبلیغاتی جدید در پاسخ مولد قرار دارند، همانطور که در این تصاویر برای دسکتاپ و موبایل مشاهده می کنید:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

و گوگل همچنین تبلیغات جستجوی حمایت شده را در زیر پاسخ مولد هوش مصنوعی قرار خواهد داد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

همانطور که قبلاً گفتیم، تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند از نمایش تبلیغات خود در Google Search Generative Experience انصراف دهند. این به این دلیل است که این یک آزمایش آزمایشگاهی است و Google هنوز کنترل‌هایی را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد نکرده است. گوگل می خواهد به آزمایش ادامه دهد و ببیند که چه موقعیت های تبلیغاتی کار می کنند و کدام نه.

گوگل همچنین هیچ تفاوت نرخ کلیک را به اشتراک نمی گذارد، زیرا دوباره، این یک آزمایش است، فقط در حال حاضر آزمایشگاهی. اما ممکن است گوگل در آینده این موارد را به اشتراک بگذارد.

گوگل در این اطلاعیه نوشت: “در ماه‌های آینده، ما تبلیغات جستجو و خرید را آزمایش خواهیم کرد که مستقیماً در حالت عکس فوری و مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی ادغام می‌شوند. همچنین قالب‌های جدید بومی SGE را آزمایش خواهیم کرد که از مولد استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات مرتبط و با کیفیت بالا که در هر مرحله از سفر جستجو سفارشی می شوند.”

بنابراین به محض اینکه به تجربه جدید جستجوی Google Generative دسترسی پیدا کنیم، این تجربیات و آزمایش‌ها را از نزدیک دنبال خواهیم کرد.

ما همچنین تجربه مکالمه جدید برای ایجاد تبلیغات Google را پوشش دادیم. و خیلی بیشتر از همه داستان هایی که پوشش دادیم بیشتر است، بنابراین هر دو را بررسی کنید زمین موتور جستجو و این از گوگل.

بحث انجمن در توییتر.





منبع