او قبلاً نوشته بود که “شاید آنها هستند [the websites] آنقدر که فکر می کنید بی ربط نیست؟ گاهی اوقات بازخورد صادقانه و مستقیم مهم است.”
سخت است که بگوییم سایتی که روی آن کار میکنید دیگر با مدلی که روی آن ساخته شده امکانپذیر نیست، اما گاهی اوقات این درست است…
جان نوشت: “مشکلات اساسی کیفیت در یک ماه حل نمی شود – گاهی اوقات مدلی که یک سایت بر اساس آن ساخته شده است دیگر امکان پذیر نیست.” وی افزود: «و تغییر یک سایت به طور قابل توجهی معمولاً زمان قابل توجهی را می طلبد تا در موتورهای جستجو منعکس شود.
بنابراین، اگر سایت اصلی شما بر اساس یک مدل کسب و کار یا محتوایی ساخته شده است که دیگر امکان پذیر یا مرتبط نیست – شاید زمان آن رسیده است که ادامه دهید؟
بنابراین بله، ما میدانیم که تغییرات کیفیت ماهها طول میکشد تا Google ادامه دهد و به آینده اعتماد کند. و بله، برخی از مدل های کسب و کار دیگر مرتبط نیستند و بنابراین احتمالاً دیگر نباید رتبه بندی شوند. بنابراین، گاهی اوقات، بله، شما نیاز دارید که عقب نشینی کنید و به طور عینی به سایت خود نگاه کنید. گفتنش راحت تر از انجامش…
(من سایت شما را نمی شناسم) مشکلات اساسی کیفیت در یک ماه حل نمی شود — گاهی اوقات مدلی که یک سایت بر اساس آن ساخته شده است دیگر امکان پذیر نیست. و تغییر یک سایت به طور قابل توجهی معمولاً به زمان قابل توجهی نیاز دارد تا در موتورهای جستجو منعکس شود.
— 🥔 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🥔 (@JohnMu) 16 آگوست 2022
شاید آنقدرها هم که فکر می کنید بی ربط نباشند؟ گاهی اوقات بازخورد صادقانه و مستقیم مهم است.
— 🥔 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🥔 (@JohnMu) 16 آگوست 2022
در اینجا توییت های مربوطه نقل شده در اینجا آمده است:
جان مولر از گوگل توضیح داد که برای برخی از سایت ها، مدل و اصولی که سایت بر اساس آن ساخته شده است “دیگر امکان پذیر نیست.” او این را زمانی توضیح داد که شخصی پرسید چه مدت طول می کشد تا پس از به روز رسانی الگوریتم گوگل، بازیابی ها را مشاهده کنیم. جان گفت: “مشکلات اساسی کیفیت” ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد تا حل شود و گاهی اوقات هرگز.
بحث انجمن در توییتر.