گوگل داده های ساختاریافته لیست خودرو را با گزارش کنسول جستجو اضافه می کند
انتشار: مهر 25، 1402
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

گوگل داده های ساختاریافته لیست خودرو را با گزارش کنسول جستجو اضافه می کند


فروشنده ماشین های گوگل

گوگل نشانه گذاری داده های ساختار یافته جدیدی برای نمایندگی های خودرو دارد که به آن داده های ساختار یافته خودرو می گویند. می توانید از آن برای برقراری ارتباط با Google در مورد لیست های خودروی جدید خود برای بهبود دید در نتایج جستجوی Google استفاده کنید.

گوگل گفت که این مورد در حال حاضر فقط برای مناطق ایالات متحده و ایالات متحده در دسترس است، اما هم در سطوح موبایل و هم روی دسکتاپ نمایش داده می شود.

جزئیات فنی در اینجا آمده است که توضیح می دهد که اکنون یک راه اضافی برای ارسال این داده ها به Google وجود دارد. روش قدیمی هنوز کار می کند، آن از طریق پورتال شریک لیست خودرو است. راه جدید از طریق داده های ساختاری اولیه است، جایی که نشانه گذاری را به محتوای خود در سایت خود اضافه می کنید.

گوگل گفت که روش داده های ساختاریافته «پیاده سازی و حفظ نشانه گذاری داده های ساختاریافته در وب سایت ها نسبتاً آسان است»، اما «می تواند بیشتر طول بکشد تا Google تغییرات در وب سایت ها را شناسایی کند» و هیچ پشتیبانی یک به یک برای کسانی که استفاده می کنند وجود ندارد. این روش. در حالی که سیستم آپلود فید فایل از طریق وب سایت پورتال شریک «ممکن است به توسعه سیستم برای ایجاد و نگهداری فایل های فید نیاز داشته باشد»، به علاوه «همه داده های موجودی در فایل های فید توسط Google شناسایی می شوند»، همچنین پشتیبانی یک به یک نیز برای رسیدگی وجود دارد. هر گونه مشکلی در مورد آپلود فید در پورتال شریک لیست خودرو وجود دارد، اما گوگل افزود: "فیدها از ویژگی های دقیق تر برای موجودی خودرو پشتیبانی می کنند."

گوگل گفت: "استفاده از نشانه گذاری را برای کسانی که هنوز برای لیست وسایل نقلیه در گوگل ثبت نام نکرده اند و ترجیح می دهند راه اندازی ساده تر از طریق نشانه گذاری را ترجیح دهند، استفاده کنند."

جزئیات فنی در مورد نحوه پیاده سازی آن در اسناد Google موجود است.

در اینجا دستورالعمل های استفاده از این نشانه گذاری آمده است:

  • این نمایندگی باید یک نمایه کسب وکار مورد ادعا و تأیید شده در Google در قلمرو ایالات متحده یا ایالات متحده داشته باشد.
  • نمایه کسب و کار باید دارای نوع Place automjet_dealer باشد. نحوه انتخاب دسته برای نمایه کسب و کار خود را ببینید.
  • توجه: Google هنگام نمایش فهرست های خودرو در نمایه های کسب وکار، محصولات نمایه کسب وکار را پنهان می کند.
  • فقط موجودی خودرو را برای فروش مستقیم از نمایندگی درج کنید. خودروهای فروشندگان خصوصی، افراد یا دلالان خودرو مجاز نیستند.
  • فقط موجودی وسایل نقلیه را برای خودروهایی که در ایالات متحده یا قلمروهای ایالات متحده برای فروش هستند، درج کنید.

در اینجا سؤالات متداول در مورد این نشانه گذاری جدید آمده است:

  • اگر از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کنید یا شخص دیگری از سایت شما مراقبت می کند، از آنها بخواهید به شما کمک کنند. اطمینان حاصل کنید که هر پیام کنسول جستجو که جزئیات مشکل را به آنها ارائه می دهد.
  • Google تضمین نمی کند که ویژگی هایی که داده های ساختاریافته را مصرف می کنند در نتایج جستجو نشان داده شوند. برای فهرستی از دلایل متداول که چرا Google ممکن است محتوای شما را در یک نتیجه غنی نشان ندهد، به دستورالعمل های کلی داده های ساختاریافته مراجعه کنید.
  • ممکن است در داده های ساخت یافته خود با خطا مواجه شوید. لیست خطاهای داده های ساخت یافته را بررسی کنید.
  • اگر یک اقدام دستی داده های ساختاریافته علیه صفحه خود دریافت کردید، داده های ساختار یافته در صفحه نادیده گرفته می شوند (اگرچه این صفحه همچنان می تواند در نتایج جستجوی Google ظاهر شود). برای رفع مشکلات داده های ساختاریافته، از گزارش اقدامات دستی استفاده کنید.
  • دستورالعمل ها را دوباره مرور کنید تا متوجه شوید که آیا محتوای شما با دستورالعمل ها مطابقت ندارد یا خیر. این مشکل می تواند ناشی از محتوای هرزنامه یا استفاده از نشانه گذاری هرزنامه باشد. با این حال، مشکل ممکن است یک مشکل نحوی نباشد، و بنابراین Rich Results Test قادر به شناسایی این مشکلات نخواهد بود.
  • عیب یابی نتایج غنی از دست رفته / کاهش کل نتایج غنی.
  • برای خزیدن مجدد و نمایه سازی مجدد زمان بگذارید. به یاد داشته باشید که پس از انتشار یک صفحه ممکن است چندین روز طول بکشد تا Google آن را پیدا کند و بخزد. برای سؤالات کلی در مورد خزیدن و نمایه سازی، سؤالات متداول خزیدن و نمایه سازی جستجوی Google را بررسی کنید.
  • یک سوال در انجمن جستجوی مرکزی گوگل ارسال کنید.

Google همچنین گزارش های کنسول جستجوی جدیدی را راه اندازی کرد، گزارش های نتیجه غنی در کنسول جستجو که موارد معتبر و نامعتبر را برای صفحات دارای داده های ساختاریافته نشان می دهد:

نشانه گذاری خودرو گزارش های کنسول جستجو

و Google Rich Results Test به شما امکان می دهد URL یک صفحه یا یک قطعه کد را پست کنید. با استفاده از این ابزار، می توانید بدون منتظر ماندن برای به روزرسانی گزارش های نتیجه Rich، فوراً معتبر بودن یا نبودن نشانه گذاری خود را تأیید کنید.

تست نتایج غنی گوگل

بحث انجمن در ایکس.


منبع