بروزرسانی: 22 آذر 1404
گوگل در مورد اینکه با صفحات رویداد قدیمی چه باید کرد
جان مولر این را چند بار گفت، تا سال گذشته در مورد رویدادهای فروش فصلی و در سال 2017 به طور خاص در مورد رویدادهای تکراری.
آیا آن رویداد قدیمی همان چیزی است که می خواهید سایت شما برای آن پیدا شود؟ اگر نه، آن را حذف کنید و ادامه دهید.
— 🫧 johnmu از سوئیس (شخصی) 🫧 (@JohnMu) 29 ژوئیه 2022بحث انجمن در توییتر.
منبع
اگر رویدادی را اجرا کنید و رویداد تمام شود، چه می کنید، آیا صفحه وب را زنده نگه می دارید، آیا آن را تغییر مسیر می دهید، آیا فقط آن را حذف می کنید و صفحه 404 را حذف می کنید؟ پاسخ این است که بستگی دارد، همانطور که شما تصور می کنید.

اگر رویداد یک رویداد یکباره است که قصد ندارید سالانه یا بر اساس برنامه زمانی تکرار شود، پس از اتمام کار فقط صفحه را حذف کنید. منظورم این است که اگر می خواهید خلاصه رویدادها و عکس ها را پست کنید، می توانید آن را زنده نگه دارید. اما در این مرحله، اگر دلیلی برای رتبه بندی صفحه ندارید، می توانید با خیال راحت صفحه را حذف کنید و نگران آن نباشید.
اگر رویداد به طور منظم اتفاق می افتد، چه سالانه یا هر چیز دیگری، و باید هر بار که آن را اجرا می کنید، رویداد را دوباره تبلیغ کنید، سپس صفحه را زنده نگه دارید. صفحه رویداد را زنده نگه دارید، هنگامی که آن را دارید با اطلاعات جدید به روز کنید. بنابراین سخنرانان جدید، دستور کار، مکان، زمان بندی و غیره - زمانی که آن را دارید. اگر رویداد در آینده دوباره اتفاق افتاد، رویداد قدیمی را حذف نکنید.
جان گفت توییتر "آیا آن رویداد قدیمی همان چیزی است که می خواهید سایت شما برای آن پیدا شود؟ اگر نه، آن را حذف کنید و ادامه دهید."
این توییت ها هستند: