گوگل در مورد به روز رسانی محتوای مفید که بزرگ است اما تغییر بزرگی ندارد


بنابراین بسیاری از شما، از جمله من، متعجب هستید که چرا گوگل چنین به‌روزرسانی آینده، یعنی به‌روزرسانی محتوای مفید را انجام می‌دهد، در حالی که به‌روزرسانی خود آنقدرها هم تغییری در نتایج جستجو ایجاد نمی‌کند. بحث جالبی بین گلن گیب، مشاور سئو و دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل در همین مورد وجود دارد.

به عنوان یادآوری، تنها 20٪ از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبه بندی مربوط به به روز رسانی محتوای مفید شده اند و من معتقدم که درصد خوبی از آن 20٪ گیج شده اند و تغییراتی را که می بینند به اشتباه نسبت می دهند – یعنی مفید نیست. به روز رسانی محتوا

به‌روزرسانی محتوای مفید Google تاکنون از نظر آنچه سئوکاران و ابزارها انتخاب می‌کنند بسیار جزئی به نظر می‌رسد، علی‌رغم آنچه همه ما فکر می‌کردیم اتفاق بیفتد. به خاطر داشته باشید که به‌روزرسانی انجام نشده است و ما انتظار بیشتری از آن داریم، اما نمی‌دانم با این به‌روزرسانی چقدر بیشتر خواهیم دید که باید هر دقیقه/روز انجام شود.

حالا، دنی سالیوان دیروز بعد از ظهر گفت توییتر که به روز رسانی محتوای مفید “بزرگ است.” او توضیح داد که این یک راهنمایی مهم است که مردم باید به آن توجه کنند. وی افزود: به همین دلیل است که ما تلاش زیادی برای صحبت در مورد آن انجام دادیم. او گفت اما “بزرگ” به معنای “تزلزل عظیم” نیست. اما این همان چیزی نیست که همه ادعا می‌کنند این یک تغییر بزرگ است که ما نمی‌گفتیم انتظارش را داشته باشیم.»

دنی همچنین گفت که گوگل “به پالایش طبقه بندی کننده ادامه خواهد داد.” او افزود: “من انتظار دارم که اگر ما یک بازنگری بزرگ انجام دهیم، در مورد آن به اشتراک خواهیم گذاشت.” اما با این دور، او گفت: “اگر این نسخه اولیه را پشت سر گذاشته اید و تغییری نداشته اید، 1) تبریک می گویم، بسیاری از مطالب مفید هستند و احتمالا شما هستید یا 2) اگر محتوای غیر مفیدی دارید، نباید فکر کنید که ما آن را متوجه نمی‌شویم و به تغییر کاری که انجام می‌دهی فکر می‌کنم.” پس فقط به این دلیل که این دفعه مورد اصابت قرار نگرفتید، ممکن است دفعه بعد باشید؟

می‌خواستم این گفتگو را به اشتراک بگذارم، زیرا صادقانه بگویم، این گفتگو برایم جالب بود، زیرا من نیز احساس می‌کردم که این یک تکان بزرگ خواهد بود و همچنین در اشتباه بودم.

این توییت هاست:

بنابراین بزرگ است اما نه به این معنا که یک تغییر بزرگ در نتایج جستجوی گوگل است. از این جهت بزرگ است که این چیزی است که گوگل می‌خواست همه ما بفهمیم. از نظر پیام‌رسانی، مانند به‌روزرسانی تجربه صفحه، بسیار بزرگ است، اما از نظر تأثیر کلی بر نحوه تغییر نتایج جستجو برای بسیاری از ما بسیار جزئی است.

اما در آینده بیشتر و بیشتر انتظار داشته باشید – شاید نه با این عرضه خاص…

بحث انجمن در توییتر.





منبع