گوگل در مورد به روز رسانی محتوای مفید که بزرگ است اما تغییر بزرگی ندارد

این بزرگ است، گلن، زیرا راهنمایی مهمی است که مردم باید به آن توجه کنند. به همین دلیل است که ما تلاش زیادی برای صحبت در مورد آن انجام دادیم. اما این همان چیزی نیست که همه ادعا می کنند این یک تغییر بزرگ است که ما نگفتیم انتظارش را داشته باشیم.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 6 سپتامبر 2022

برداشت او، از خواندن من، این است که ما شاهد یک تکان غول پیکر بزرگ مانند پاندا خواهیم بود. من تعدادی از این مصاحبه ها را انجام دادم و هرگز مشخص نکردم که به روز رسانی اینگونه خواهد بود. به طور معمول، من فکر می کنم من گفتم ما هر چند قابل توجه است و راهنمایی باید در نظر گرفته شود …

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 6 سپتامبر 2022





منبع

به عنوان یادآوری، تنها 20٪ از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبه بندی مربوط به به روز رسانی محتوای مفید شده اند و من معتقدم که درصد خوبی از آن 20٪ گیج شده اند و تغییراتی را که می بینند به اشتباه نسبت می دهند – یعنی مفید نیست. به روز رسانی محتوا

زمان چک لیست است. آیا بهترین شیوه های خزیدن را دنبال می کنید؟ آیا خطاهایی در سرچ کنسول گزارش شده است؟ با تجربه صفحه چطور کار می کنید؟ آیا کارهایی را انجام می دهید که ما به آن توصیه نمی کنیم؟….

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 6 سپتامبر 2022