گوگل در پایان آگوست / ابتدای سپتامبر به‌روزرسانی بررسی محصول را ارائه خواهد کرد!


با این حال، تنها چند هفته قبل از آخرین به‌روزرسانی بررسی محصول ژوئیه ۲۰۲۲، گوگل همزمان با اعلام «به‌روزرسانی محتوای مفید»، نسخه جدیدی از الگوریتم خود را که به ارزیابی نوع صفحات «بازبینی» اختصاص دارد، اعلام کرد. برای نتایج جستجوی انگلیسی

ما می دانیم که بررسی محصول می تواند نقش مهمی در کمک به تصمیم گیری شما برای خرید داشته باشد. سال گذشته، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را با هدف نشان دادن بررسی‌های مفیدتر و دقیق‌تر در نتایج جستجو، بر اساس تخصص دست اول، راه‌اندازی کردیم.

ما به اصلاح این سیستم‌ها ادامه داده‌ایم و در هفته‌های آینده به‌روزرسانی جدیدی را منتشر خواهیم کرد تا یافتن نظرات اصلی و با کیفیت را آسان‌تر کنیم. ما این کار را ادامه خواهیم داد تا هنگام جستجو در وب، مفیدترین اطلاعات را پیدا کنید. »

گوگل

مانند موارد قبلی، این به‌روزرسانی جدید از نوع «به‌روزرسانی بررسی محصول» فعلاً باید فقط نتایج جستجوی انگلیسی را هدف قرار دهد.

این به روز رسانی الگوریتم، اختصاص داده شده به بررسی صفحات و مقالات ارزیابی محصولات، نرم افزارها و خدمات، بهبود کیفیت نتایج جستجو در پرس و جوهای مرتبط است.

هدف گوگل این است که از مراجعه کاربر اینترنت به چندین نتیجه برای کشف اطلاعات مورد نظر خود اجتناب کند و در نتیجه کامل ترین صفحات را در نتایج جستجوی ارگانیک خود بالاتر نشان دهد، اما همچنین کسانی که نظرات محصول را واقعاً آزمایش شده تولید می کنند. و معتبر

گوگل هنوز در مورد تاریخ های استقرار این به روز رسانی به نتایج غیر انگلیسی اطلاع رسانی نکرده است، اما این به روز رسانی باید تا پایان آگوست / اوایل سپتامبر اجرا شود.

منبع





منبع