گوگل در گران ترین صفحات برای خزیدن


یک سرگرمی وجود دارد توییتر موضوعی که در آن جان مولر گوگل و سئو المر بوتین در مورد صفحات گران قیمت برای خزیدن گوگل صحبت می کنند. جان با این توضیح شروع می‌کند که گوگل به این موضوع فکر نمی‌کند یا نه، بلکه بیشتر به این موضوع می‌پردازد که آیا صفحه چیزی مرتبط و مفید است – این همان چیزی است که گوگل به آن اهمیت می‌دهد.

جان ادامه می‌دهد که «گران‌ترین» صفحات آن‌هایی هستند که سال‌ها در حال خزیدن و نمایه‌سازی آن‌ها بوده‌ایم و هیچ‌کس تا به حال به دنبال آن‌ها نبوده است. اما گوگل آن صفحات را می خزد و ایندکس می کند زیرا “اگر فردا متفاوت باشد؟ خوب است که آماده باشیم.” او سپس این خط را بیرون انداخت که “15٪ از همه جستجوها هر روز جدید هستند، هرگز نمی دانید.” در واقع.

این توییت هاست:

مطمئناً، گوگل سعی می‌کند در هر کاری که انجام می‌دهد تا حد امکان کارآمد باشد. این بدان معناست که کشف، خزیدن، نمایه سازی، رتبه بندی و ارائه خدمات با در نظر گرفتن کارایی انجام می شود. اما نه به قیمت عدم ارائه مفیدترین و مرتبط ترین نتیجه جستجو به جستجوگر.

بحث انجمن در توییتر.





منبع