گوگل دوباره الگوریتم خود را به روز می کند!


آیا سایتی دارید که تست ها یا نظرات محصولات و خدمات را به اشتراک بگذارد؟ این به روز رسانی جدید برای الگوریتم گوگل یک بار دیگر نتایج جستجو را بر روی این پرس و جوها تأثیر می گذارد. این به‌روزرسانی الگوریتمی که «به‌روزرسانی بررسی‌های محصول جولای» نام دارد، چهارمین به‌روزرسانی در نوع خود است.

مستقر شد برای اولین بار در آوریل 2021، به‌روزرسانی نوع «بررسی محصول» محتوای با کیفیت پایین در جستارهای «تست + محصول»، «نظرات + محصولات»، «بهترین + محصول» را هدف قرار می‌دهد که تنها هدفشان کسب درآمد از طریق پیوندهای وابسته است، بدون اینکه محصولات قرار داده شده را آزمایش کرده باشد. رو به جلو.

از طریق این به‌روزرسانی، گوگل می‌خواهد بر سایت‌هایی که آزمایش محصولات گسترده‌تری را انجام داده‌اند و به جمع‌آوری و ترکیب محتوایی که از سمت راست و چپ کشیده شده‌اند راضی نیستند، تأکید بیشتری داشته باشد.

توصیه های گوگل برای تحت تاثیر قرار نگرفتن به روز رسانی نظرات محصول چیست؟

در میان توصیه های اصلی گوگل برای اینکه تحت تاثیر یکی از این به روز رسانی های الگوریتمی قرار نگیرید، موارد زیر را می یابیم:

  • تخصص خود را مطرح کنید (درک کنید: از اصطلاحات فنی یا نادر استفاده کنید که ثابت کند بر موضوع تسلط دارید).
  • نحوه استفاده از محصول برجسته را توضیح دهید و به طور ایده آل آن را با عکس های خود ارائه دهید.
  • معیارهای کمی را برای ارزیابی عملکرد محصول ارائه دهید (مثلاً: آزمایش عمر باتری برای یک شی با فناوری پیشرفته، …).
  • تفاوت این محصول با رقبای خود را توضیح دهید.
  • محصولات قابل مقایسه رقبا و آنهایی که برای استفاده های دیگر مناسب هستند را معرفی کنید.
  • نقاط قوت و ضعف محصول را ارائه دهید.
  • عملکرد محصول آزمایش شده را بر روی تمام عوامل تصمیم گیری مرتبط با این نوع شناسی محصول نشان دهید.
  • جزئیات مربوط به محصول آزمایش شده و تأثیر آن بر تجربه کاربر را شرح دهید.

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول جولای: چه مدت طول می‌کشد تا این به‌روزرسانی به طور کامل منتشر شود؟

به‌روزرسانی‌های الگوریتمی به طور متوسط ​​۲ هفته طول می‌کشد تا به طور کامل در همه نتایج جستجو منتشر شود.

این به روز رسانی که در 27 ژوئیه 2022 اعلام شده است، استقرار آن باید در اواسط آگوست 2022 نهایی شود.

کدام بازارها نگران هستند؟

در حال حاضر، این به‌روزرسانی فقط بر روی نتایج بازار ایالات متحده و نتایج انگلیسی تأثیر می‌گذارد، اما نتایج فرانسوی نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

منبع





منبع