بحث انجمن در توییتر.
گوگل دوباره می گوید، زمان صرف شده در صفحه یک عامل رتبه بندی نیست
یک سئوکار پرسید که چرا Google Search Console Insights زمانی را که کاربران در صفحات شما صرف کرده اند نشان نمی دهد؟ سئو سایت گفت: “گوگل چگونه می تواند بداند که کاربران چقدر زمان را در وب سایت من صرف می کنند؟ از طریق کروم؟ واضح است که گوگل به آن اهمیت می دهد.”
جان مولر گوگل این را تکرار کرد، زمان صرف شده در یک صفحه توسط کاربران شما عاملی نیست که گوگل برای رتبه بندی استفاده می کند. زمان صرف شده در صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل نیست، او گفت: “اینطور نیست”، به این معنی که گوگل به زمان صرف شده در صفحه برای اهداف رتبه بندی اهمیتی نمی دهد.
جان پاسخ داد: “اینطور نیست — به همین دلیل است که عددی وجود ندارد.”
گوگل سال ها و سال ها گفته است که از عوامل رفتاری برای رتبه بندی، خارج از معیارهای سیستم تجربه صفحه استفاده نمی کند. این پیامرسانی بسیار ثابت از سوی Google برای بیش از یک دهه بوده است، در سالهای 2021، 2020، اما در سالهای 2017، 2018، 2019 و 2020. گوگل اعلام کرد نرخ پرش سیگنالهای خوبی نیست، در سال 2008 گوگل اعلام کرد که این یک سیگنال پر سر و صدا است و همچنین در 2008 گفت داده های کلیک برای رتبه بندی استفاده نمی شود. این افسانه ای است که گوگل گفته است، اما پس از آن شما افرادی را در گوگل دارید که اشتباه صحبت می کنند و باعث سردرگمی بیشتر می شود.
اینطور نیست — به همین دلیل عددی وجود ندارد.
– جان مولر بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 13 دسامبر 2022
بنابراین در اینجا نسخه 2022 است، درست زمانی که سال را به پایان می رسانیم و به سال 2023 می رویم.
این توییت ها هستند: