گوگل دوباره می گوید، زمان صرف شده در صفحه یک عامل رتبه بندی نیست


جان مولر گوگل این را تکرار کرد، زمان صرف شده در یک صفحه توسط کاربران شما عاملی نیست که گوگل برای رتبه بندی استفاده می کند. زمان صرف شده در صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل نیست، او گفت: “اینطور نیست”، به این معنی که گوگل به زمان صرف شده در صفحه برای اهداف رتبه بندی اهمیتی نمی دهد.

یک سئوکار پرسید که چرا Google Search Console Insights زمانی را که کاربران در صفحات شما صرف کرده اند نشان نمی دهد؟ سئو سایت گفت: “گوگل چگونه می تواند بداند که کاربران چقدر زمان را در وب سایت من صرف می کنند؟ از طریق کروم؟ واضح است که گوگل به آن اهمیت می دهد.”

جان پاسخ داد: “اینطور نیست — به همین دلیل است که عددی وجود ندارد.”

این توییت ها هستند:

گوگل سال ها و سال ها گفته است که از عوامل رفتاری برای رتبه بندی، خارج از معیارهای سیستم تجربه صفحه استفاده نمی کند. این پیام‌رسانی بسیار ثابت از سوی Google برای بیش از یک دهه بوده است، در سال‌های 2021، 2020، اما در سال‌های 2017، 2018، 2019 و 2020. گوگل اعلام کرد نرخ پرش سیگنال‌های خوبی نیست، در سال 2008 گوگل اعلام کرد که این یک سیگنال پر سر و صدا است و همچنین در 2008 گفت داده های کلیک برای رتبه بندی استفاده نمی شود. این افسانه ای است که گوگل گفته است، اما پس از آن شما افرادی را در گوگل دارید که اشتباه صحبت می کنند و باعث سردرگمی بیشتر می شود.

بنابراین در اینجا نسخه 2022 است، درست زمانی که سال را به پایان می رسانیم و به سال 2023 می رویم.

بحث انجمن در توییتر.





منبع