در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:
گوگل در اکتبر گذشته پیمایش مداوم برای جستجوی تلفن همراه داشته است. گوگل همچنین طی سالیان متمادی اسکرول بی نهایت را در جستجوی دسکتاپ آزمایش کرده است. باز هم، ما بارها و بارها آزمایش گوگل را دیدهایم، از سال 2015 و حتی به سال 2011. بنابراین دیدن این عرضه تعجب آور نیست.
برودی کلارک هفته گذشته این نسخه را دید و در مورد آن عکس گرفت توییتر اما تا این هفته “به طور کامل” عرضه نشد و هنوز هم به تدریج در حال انتشار است.
گوگل رسما قابلیت اسکرول پیوسته را از نتایج جستجوی موبایل به نتایج جستجوی دسکتاپ آورده است. گوگل پس از ارائه آن به موبایل در اکتبر 2021 مدتی است که این مورد را آزمایش کرده است و اکنون در نتایج جستجوی انگلیسی ایالات متحده به صورت زنده وجود دارد.
گوگل به من گفت: “ما پیمایش مداوم را به دسکتاپ می آوریم تا بتوانید با کلیک کمتر نتایج جستجوی مفیدتری را مشاهده کنید. اکنون الهام گرفتن از اطلاعات بیشتر در نوک انگشتان شما آسان تر است.” “اکنون، وقتی به پایین پیمایش می کنید، به یافتن نتایج مرتبط ادامه می دهید تا بتوانید ایده های جدیدی را کشف کنید. وقتی به انتهای صفحه نتایج جستجو برسید، حداکثر شش صفحه از نتایج به طور خودکار نشان داده می شوند تا زمانی که “بیشتر” را مشاهده کنید. اگر میخواهید ادامه دهید، دکمه نتایج” را اضافه کرد.
بحث انجمن در توییتر.
همچنین، این به چه معناست برای تبلیغات گوگل:
سلام جولی، بله، این مقاله تاثیری را که اسکرول بی نهایت روی دسکتاپ خواهد داشت را نشان می دهد https://t.co/EGoCrZq4lF
— AdsLiaison (@adsliaison) 5 دسامبر 2022