بنابراین من فکر نمی کنم فروش دامنه های گوگل تاثیری در سئو یا رتبه بندی گوگل داشته باشد.
برخی فکر می کنند که وقتی گوگل دامنه های گوگل را بفروشد، وضعیت خود را به عنوان یک ثبت کننده دامنه از دست می دهد. و اگر گوگل سوابق DNS نداشته باشد، میتواند بر برخی سیگنالهای جستجو تأثیر بگذارد، مانند زمانی که دامنه ثبت شد، اگر حذف شد، اگر منتقل شد و غیره.
همچنین، حدس میزنم این امکان وجود دارد که در حین انتقال، آنهایی که در دامنههای Google هستند، در هنگام مهاجرت با مشکلات DNS مواجه شوند. اما من مطمئن هستم که بسیار بعید است. و اگر این اتفاق بیفتد، جستجوی Google به سرعت آن را تشخیص می دهد و پس از حل شدن همه چیز به حالت عادی باز می گردد. اگرچه، اتفاقاتی که با این انتقال اشتباه می شود بسیار بعید است.
گوگل در سال 2005، 9 سال قبل از باز کردن دامنه های گوگل در سال 2014، یک ثبت کننده دامنه شد. بنابراین من شک دارم که گوگل در سال 2005 به این فکر می کرد، بگذارید 9 سال بعد فروشنده نام های دامنه شویم. این دو، احتمالاً ربطی به هم ندارند و من شک دارم که گوگل وضعیت خود را در آنجا رها کند.
من شک دارم که گوگل وضعیت خود را به عنوان یک ثبت کننده نام دامنه کنار بگذارد.
بحث انجمن در توییتر.
من دیده ام که برخی از افراد در صنعت سئو پیشنهاد می کنند که نوعی رتبه بندی جستجو و تأثیر سئو با آن وجود خواهد داشت حراج از دامنه های Google به Squarespace. فقط میخواستم توضیح دهم که این فروش نباید تأثیری بر رتبهبندی جستجوی Google یا تلاشهای سئوی شما نداشته باشد.