این توییت ها هستند:
به طور خلاصه، اگر محتوای تولید شده توسط کاربر در آن سایت دارید، آیا گوگل آن را درک می کند و محتوای ضعیف تولید شده توسط کاربر را در مقابل شما حساب نمی کند؟ پاسخ این است که گوگل آن را در مقابل شما حساب می کند زیرا شما اجازه می دهید آن را در وب سایت خود منتشر کنید.
بررسی USG در آن شرایط چیست؟ به طور کلی، محتوای تولید شده توسط کاربر یا نه، آنچه منتشر می کنید و برای جستجو در دسترس قرار می دهید همان چیزی است که توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. جنبه “اما صاحب سایت شخصاً آن را ننوشته است، بنابراین آن را در مقابل آنها حساب نکنید” وجود ندارد.
— 🥔 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🥔 (@JohnMu) 19 آگوست 2022
جان مولر از گوگل توضیح داد که گوگل واقعاً اهمیتی نمیدهد که چه کسی محتوای سایت شما را نوشته است و گفتن اینکه شخص دیگری آن را نوشته و شما آن را ننوشتهاید، شما را از مسائل رتبهبندی مرتبط با کیفیت آن محتوای شخص ثالث نجات نمیدهد.
بحث انجمن در توییتر.
ما مدتی است که توصیه می کنیم، بله.
— 🥔 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🥔 (@JohnMu) 19 آگوست 2022
جان مولر پاسخ داد “در آن شرایط بررسی USG چیست؟ به طور کلی، محتوای تولید شده توسط کاربر یا نه، آنچه منتشر می کنید و برای جستجو در دسترس قرار می دهید همان چیزی است که توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. وجود ندارد “اما صاحب سایت آن را ننوشته است. شخصاً، بنابراین آن را در مقابل جنبه “آنها حساب نکنید.”
این واقعاً جدید نیست، ما چندین بار به این مفهوم دقیق پرداختیم …
سوال این بود که “وب سایت هایی که بررسی های USG را جمع آوری می کنند دارای محتوای نازک / با کیفیت پایین زیادی هستند. بدیهی است که فقط رتبه های کمی دارند که خوب است. اما آیا این به کل وب سایت آسیب می رساند؟ چگونه می توان از آن جلوگیری کرد؟ به عنوان مثال، از نشانه گذاری داده های ساختاری بازبینی استفاده کنید؟ یا از برچسب های noindex برای محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید؟