گوگل می‌گوید افزودن داده‌های ساختاریافته ویدیو، ویدیوی شما را برجسته‌تر نمی‌کند


جان مولر از گوگل گفت که افزودن داده‌های ساختاریافته ویدیویی به صفحاتی که ویدیوها روی آن‌ها هستند، آن ویدیو را در آن صفحه برجسته‌تر نمی‌کند. این از یک مشکل نمایه سازی ویدیو در کنسول جستجوی Google می آید.

از جان پرسیده شد “برای مشکلات “گوگل نتوانست ویدیوی برجسته را در صفحه تعیین کند”… طرح ویدئویی به عنوان یک راه حل بالقوه ذکر نشده است. آیا افزودن طرح ویدئویی به گوگل در این زمینه کمک می کند؟

جان پاسخ داد توییتر “اگر در صفحه برجسته نباشد، افزودن داده های ساختاریافته آن را برجسته تر نمی کند.”

این توییت ها هستند:

خطای خاص این است وضعیت نمایه سازی مشکلی با نام “گوگل نتوانست ویدیوی برجسته در صفحه را تعیین کند.” گوگل توضیح داد که گوگل نتوانست ویدیویی را پیدا کند که بتواند به اندازه کافی برجسته در نظر گرفته شود تا به عنوان ویدیوی این صفحه واجد شرایط باشد. گوگل گفته است که توصیه می کند قبل از رفع این مشکل، سایر مشکلات را برطرف کنید. در برخی موارد، این مشکل ممکن است به دلیل مشکلات رندر در Googlebot ایجاد شود، بنابراین ممکن است نتوانید آن را برطرف کنید، اما باید مطمئن شوید که ویدیو به طور معقولی در صفحه شما برجسته است. سعی کنید از تست زنده گزارش بازرسی URL در صفحه خود استفاده کنید و اسکرین شات را بررسی کنید تا صفحه را همانطور که گوگل می بیند ببینید. (نشانی اینترنتی صفحه را بررسی کنید، سپس روی تست URL زنده > مشاهده صفحه آزمایش شده > عکس صفحه کلیک کنید). اگر ویدیو خارج از موقعیت اولیه صفحه است، باید روش آزمایش دیگری را امتحان کنید.

بحث انجمن در توییتر.





منبع