گوگل می گوید سهم نمایش جستجو به کمپین های PMax نمی رسد
انتشار: اردیبهشت 14، 1402
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

گوگل می گوید سهم نمایش جستجو به کمپین های PMax نمی رسد

مایک رایان در این مورد پست کرد توییتر، در اینجا او پرسید: "آیا سهم تاثیر جستجو برای کمپین های PMax در دسترس خواهد بود؟" او افزود: «این یک معیار ارزشمند برای درک فضای سر است.

جینی افزود: "برای تایید، اطلاعات آماری حراج و گزارش اشتراک کلیک در PMax فقط شامل شبکه جستجو می شود. Agree Click Share & Imp share تفاوت ها را اندازه گیری می کند و تصحیح می کند که Auction Insights نمی تواند با معیارهای عملکرد جفت شود. پس چرا این تغییر؟ دو امتیازها: 1. PMax و قیمت گذاری هوشمند به جای به حداکثر رساندن برداشت ها، بر ارائه ROI حاشیه ای متمرکز هستند.

مایک رایان به من گفت که زمانی که PMax راه اندازی شد، قطعاً برابری ویژگی ها را نداشت. به عنوان مثال، عدم گزارش دهی شناسه مورد، معیارهای از دست رفته از جمله سهم تأثیر جستجو و اطلاعات آماری مزایده، و عدم گزارش ابعاد کلیدی مانند گروه های دارایی. بسیاری از این مشکلات برابری، مانند شناسه مورد، بینش حراج، گروه های دارایی برطرف شده اند. اما مایک به من گفت، سهم تأثیر جستجو یک KPI بسیار محبوب است. و هنوز گم شده و تایید شده است که به این زودی توسط جینی ماروین گوگل باز نمی گردد.

IS معیار مورد علاقه من است، من با تو هستم مایک من هم دلم برای آن تنگ شده است

- بن کروگر (@Ben__Kruger) 3 مه 2023


منبع

من نمی گویم که می تواند کامل شما را به تصویر بکشد
موجودی PMax، اما هر بیت داده کمک می کند. و ما معمولاً می بینیم که 80-90٪ PMax به هر حال مبتنی بر خرید است، بنابراین، قطعاً اطلاعات ارزشمندی است.

— مایک رایان (@mikeryanretail) 3 مه 2023