گوگل می‌گوید نوشتن محتوا بر اساس فهرست‌های حجمی جستجوی کلیدواژه منجر به متوسط ​​می‌شود

جان افزود: “دیدن لیستی از این دست به عنوان هدفی برای محتوا، من را نگران می کند که نخواهید از کار خود سود زیادی ببرید، یا اینکه کار شما کاملاً سطحی خواهد بود.” او گفت: “من به دنبال موضوعاتی می گردم که با تخصص و علاقه شما مطابقت داشته باشد. کجا می توانید مشارکت کنید که قبلاً توسط بسیاری از موارد دیگر پوشش داده نشده است، و این کار را به روش هایی انجام دهید که چیز جدید و مفیدی ارائه دهد؟ روی کلمات کلیدی و تمرکز نکنید. فهرست‌های «حجم جستجو» مانند این، شما را به سمت متوسطی سوق می‌دهند.”

این توییت هاست:

آنچه جان می گوید این است که اگر به دنبال ایده های محتوا هستید و آنها را بر اساس لیستی از کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی را نشان می دهند، استفاده می کنید، احتمالاً محتوا به اندازه کافی خوب نخواهد بود تا در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشد. به طور خلاصه، محتوایی بنویسید که بتوانید در مورد آن چیزهای شگفت انگیزی بنویسید، و نوشته خود را بر اساس آنچه مردم جستجو می کنند مجبور نکنید – به خصوص اگر موضوع را به خوبی نمی دانید.

جان مولر از گوگل می گوید که اگر تصمیمات خود را برای ایجاد محتوا بر اساس لیست های حجم جستجوی کلمات کلیدی بگیرید، در بهترین حالت آن قطعات محتوا متوسط ​​خواهند بود. جان گفت توییتر روی کلمات کلیدی و فهرست‌های «حجم جستجو» به این شکل تمرکز نکنید، آنها شما را به سمت متوسطی سوق خواهند داد.»

@JohnMu لطفاً می توانید بدون پرداختن به آدمخواری کلمات کلیدی، در مورد این موضوعات جداگانه بنویسید؟ pic.twitter.com/GNnMaPvZ8g

— KINGSLEY KUMI🇬🇭🇺🇸 (@chatwithking) 26 اکتبر 2022





منبع