در اینجا ویدیوی جاسازی شده است که او در آن گفته است:
به عنوان یادآوری، گوگل گفت: “تصاویر کوچک ویدئو فقط زمانی در کنار نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند که ویدئو محتوای اصلی یک صفحه باشد.” گوگل اضافه کرد: «این کار باعث میشود تا کاربران درک کنند که هنگام بازدید از یک صفحه چه چیزی را باید انتظار داشته باشند.
این تغییر بصری در نتایج جستجوی گوگل برای ویدیوهایی بود که بخشی از محتوای اصلی نبودند:
چند ماه پیش، گوگل زمانی که تصاویر کوچک ویدیو را در نتایج جستجوی خود نشان میدهد، تغییر کرد و تنها زمانی که ویدیو بخشی از محتوای اصلی صفحه باشد، تصویر کوچک ویدیو را نشان داد. گری ایلیز از گوگل گفت که این بدان معنا نیست که ویدیو باید اولین عنصر صفحه باشد، بلکه باید ویدیو در صورت شما باشد تا گوگل تشخیص دهد که آیا تصویر کوچک ویدیو باید در نتایج جستجو نمایش داده شود یا خیر.
گری گفت: “درباره دیدگاه کاربر فکر کنید. آنها در صفحه شما قرار می گیرند و سپس باید بطور فعال به دنبال ویدیو بگردند تا اینکه اساساً آن را فوراً در چهره خود قرار دهند.” اولی بسیار گیج کننده است و به همین دلیل است که ما به دنبال ویدیوهایی هستیم که محتوای اصلی، اساساً در چهره شما باشد. اگر به سایت های ویدیویی بزرگ مانند Vimeo یا YouTube نگاه کنید، می توانید درک کنید که الگوریتم های ما به چه چیزی نگاه می کنند. برای” او افزود.
در جلسه از گری ایلیز پرسیده شد ساعت 13:04 “آیا “محتوای اصلی” به این معنی است که ویدیو باید اولین عنصر مطلق در صفحه باشد؟”
گری پاسخ داد، “نه” لازم نیست اولین عنصر مطلق در صفحه باشد. اما گری گفت که این ویدیو باید “فوراً در چهره آنها” باشد. او گفت، نگاه کن یوتیوب و ویمیو چه کار می کنند، مثل آنها انجامش بده.