گوگل می‌گوید پیوند دادن به چندین ارائه‌دهنده در بررسی‌های محصول می‌تواند رتبه کمی را افزایش دهد

یادآوری، گوگل در این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول نوشت: «شامل پیوندهایی به چندین فروشنده برای دادن گزینه خرید از تاجر انتخابی خود به خواننده امکان پذیر است».

در پنجمین انتشار گوگل از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، گوگل اضافه کرد که پیوند دادن به چندین فروشنده بخشی از الگوریتم کلی است. آلن کنت از گوگل دیروز گفت توییتر وقتی همه چیز برابر باشد، “پیوند دادن به چندین ارائه دهنده ممکن است کمی تقویت شود.”

گلن گیب خاطرنشان کرد که در ماه مارس گذشته آلن گفت که اینطور نیست، اتفاقاً:

سلام آلن. در ماه مارس توضیح دادید که پیوند دادن به چندین فروشنده هنوز بخشی از سیستم نیست (از آنچه شما گفتید پشتیبانی نمی شود). من فرض می کنم که بر اساس آنچه شما توضیح دادید تغییر کرده است. درست است؟ در اینجا تبادل ما از ماه مارس است: https://t.co/UHQPjaM5cf

– گلن گیب (@glenngabe) 10 ژانویه 2023

لیلی ری، متخصص سئو، از آلن کنت، کارمند گوگل پرسید: “با توجه به اینکه گوگل لینک دادن به چندین فروشنده را توصیه می کند، این برای سایت های وابسته اطلاعاتی که فقط به یک شرکت لینک می دهند (مثلا برنامه های وابسته سفر) چه معنایی دارد؟”

این توییت ها هستند:





منبع