گوگل می‌گوید پیوند دادن به چندین ارائه‌دهنده در بررسی‌های محصول می‌تواند رتبه کمی را افزایش دهد


تقویت کفش گوگل

در پنجمین انتشار گوگل از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول، گوگل اضافه کرد که پیوند دادن به چندین فروشنده بخشی از الگوریتم کلی است. آلن کنت از گوگل دیروز گفت توییتر وقتی همه چیز برابر باشد، “پیوند دادن به چندین ارائه دهنده ممکن است کمی تقویت شود.”

یادآوری، گوگل در این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول نوشت: «شامل پیوندهایی به چندین فروشنده برای دادن گزینه خرید از تاجر انتخابی خود به خواننده امکان پذیر است».

لیلی ری، متخصص سئو، از آلن کنت، کارمند گوگل پرسید: “با توجه به اینکه گوگل لینک دادن به چندین فروشنده را توصیه می کند، این برای سایت های وابسته اطلاعاتی که فقط به یک شرکت لینک می دهند (مثلا برنامه های وابسته سفر) چه معنایی دارد؟”

آلن کنت از گوگل پاسخ داد: “بله. اگر دو سایت عالی با محتوای مشابه عالی وجود داشته باشد، سایتی که بررسی های آن به چندین ارائه دهنده لینک می شود ممکن است کمی تقویت شود. اما اغلب اوقات کیفیت محتوا متفاوت و غالب خواهد بود.”

این توییت ها هستند:

گلن گیب خاطرنشان کرد که در ماه مارس گذشته آلن گفت که اینطور نیست، اتفاقاً:

اما دوباره، چه زمانی همه چیز برابر است؟ به نظر من این پیوند دادن به جنبه فروشنده های متعدد عامل کوچکی در این الگوریتم کلی بررسی محصول است.

بحث انجمن در توییتر.





منبع