گوگل می‌گوید که محتوای شما نیازی به جذابیت ندارد، بلکه می‌تواند متنوع باشد

دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، در این مورد گفت ماستودون که لازم نیست محتوای شما در یک موضوع، یک موضوع خاص باشد تا بتواند رتبه خوبی داشته باشد. شما می توانید در مورد موضوعات مختلف در سایت خود بنویسید. دنی گفت، نکته اصلی این بود که شما باید هر طور که می خواهید محتوا را برای افراد خود بنویسید و نه برای موتورهای جستجو.

شما می توانید و باید هر طور که می خواهید در مورد هر موضوعی که می خواهید برای مخاطبان خود بنویسید. این همه دستورالعمل‌های ما هستند (من برای جستجوی Google کار می‌کنم که مردم را تشویق به انجام این کار می‌کنم. شما قطعاً می‌توانید چندین موضوع را در یک وبلاگ داشته باشید. لزومی ندارد که به نحوی فقط روی یک «توقعه» یا منطقه متمرکز شود. داشتن موضوعات متنوع باعث برندسازی نمی‌شود. هر کس به عنوان “بدکار” که از آن می ترسید در پست خود.

از پست وبلاگ ما، فکر می‌کنم خطی را که در راهنمای ما درباره «آیا محتوای زیادی در موضوعات مختلف تولید می‌کنید…» انتخاب کردید، بخش کلیدی آن قسمت آخر است: «…به امید اینکه برخی از آنها ممکن است در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند.” IE: گاهی اوقات افراد پست های زیادی درباره بسیاری از موضوعات اصلی ایجاد می کنند زیرا امیدوارند انجام کارهای زیاد به معنای موفقیت آمیز بودن چیزی در جستجو باشد. اگر چیزی برای مردم می نویسید، این هدف اولیه است، پس خوب هستید.

دنی نوشت:

در اینجا اسکرین شات هایی از پست های Mastodon آمده است:

همه شما چه فکر می کنید؟

این در پاسخ به یک پست وبلاگ به نام بود به‌روزرسانی محتوای مفید Google: معنای آن برای وبلاگ‌های بی‌نیاز چیست نوشته شده الیزابت تای که در اشاره کرد توصیه های گوگل برای به‌روزرسانی محتوای مفید Google، می‌گوید: «آیا محتوای زیادی در موضوعات مختلف تولید می‌کنید به این امید که برخی از آن‌ها در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند؟» این تنها در صورتی است که محتوایی را می نویسید تا فقط در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشید، اما اگر آن را برای افراد خود، خوانندگان خود می نویسید، پس نگران آن نباشید.

بحث انجمن در ماستودون.



منبع