گوگل می گوید اگر مهم ترین صفحه شما وحشتناک است، پس این یک معامله بزرگ برای سئو است

جان بعداً دوباره اضافه کرد: “این واقعاً موضوع تعداد صفحات یا درصد صفحات یک سایت نیست، زیرا این معیارهای دلخواه هستند. این واقعاً بیشتر در مورد تصویر بزرگتر برای سایت است.”

همچنین اگر نسبت درصد محتوای ضعیف در برابر محتوای خوب (5p/95g در مقابل 60p/40g) آنگاه تأثیر رتبه‌بندی با نسبت‌های ضعیف به درصد خوب همسو است؟

سوال از راب واتس بود و سوال او دقیقاً این را نمی پرسید. بیشتر در مورد درصد صفحات بد بود، اما این چیزی است که او گفت:

من می خواندم که در جایی که دامنه دارای مقداری محتوای غیر مفید است که می تواند عملکرد دامنه را به عنوان یک کل پایین بیاورد. آیا در اینجا هر نوع ترازو وجود دارد؟ به عنوان مثال دامنه x% محتوای ضعیف و y% عالی دارد، سپس توانایی رتبه بندی تاثیر == موقعیت معمول – z ?

آیا چیزی هست که بتوانید به اشتراک بگذارید؟

بنابراین بله، اگر بهترین چیزها در سایت شما واقعاً، واقعاً بد است، پس این یک راه‌انداز نیست.

بحث انجمن در ماستودون.



منبع

جان گفت ماستودون “اگر مهمترین صفحه سایت (مثلاً صفحه اصلی) “وحشتناک” باشد (به معنای هر الگوریتمی)، این یک معامله بزرگ است. اگر همان سایت یک صفحه آرشیو شده تصادفی داشته باشد که “وحشتناک” است، چیز مهمی نیست.”

جان مولر از گوگل گفت: اگر صفحه یا صفحات مهم شما وحشتناک باشد، مشکل بزرگی است، اما اگر صفحات کم اهمیت شما وحشتناک باشند، چنین مشکلی بزرگ نیست. بنابراین اگر صفحه اصلی شما وحشتناک است، واقعا خوب نیست. اما اگر صفحات یتیم بایگانی شده شما خوب نیستند، برای اهداف سئو گوگل یا رتبه بندی آنچنان مهم نیست.

جان پاسخ داد:

Nuance + character-limit = سخت :). در اینجا یک مثال آورده شده است: اگر مهمترین صفحه یک سایت (مثلاً صفحه اصلی) “وحشتناک” باشد (به معنای هر الگوریتمی)، این یک معامله بسیار بزرگ است. اگر همان سایت یک صفحه آرشیو شده تصادفی داشته باشد که “وحشتناک” است، چیز مهمی نیست.

هیچ عدد “صفحه-درصد” مطلقی برای این وجود ندارد، من آن را بیشتر به این صورت می بینم که “کاربر متوسط ​​وقتی از سایت شما بازدید می کند / می بیند چه فکر می کند”.