گوگل می گوید تجربه صفحه یک سیگنال رتبه بندی است، نه یک سیستم رتبه بندی

*نمی‌گوید که تجربه صفحه به نوعی “بازنشسته” است یا اینکه مردم باید مواردی مانند Core Web Vitals یا سازگاری با موبایل را نادیده بگیرند. مخالف. می‌گوید اگر می‌خواهید با سیستم‌های رتبه‌بندی اصلی جستجوی گوگل موفق باشید، این جنبه‌ها و دیگر جنبه‌های تجربه صفحه را در نظر بگیرید.

در مورد سردرگمی که به وجود آمده است، ما به مردم دستور ندادیم که صفحه سیستم های رتبه بندی را در هفته گذشته به عنوان بخشی از راهنمایی هایمان درباره تجربه صفحه مرور کنند. منطقی نبود ما سیستم هایی را که در واقع سیگنال بودند حذف کردیم تا اگر مردم در آینده به آن صفحه رفتند (امیدوارم) گیج نشوند.

اینم کپی و پیست کامل:

راهنمای ما در مورد تجربه صفحه اینجا است، همانطور که هفته گذشته همراه با پست وبلاگ خود به اشتراک گذاشتیم: https://developers.google.com/search/docs/appearance/page-experience

غذای بزرگ؟ همانطور که راهنمای ما در تجربه صفحه در جمله اول می گوید:

لوگوی گوگل از هم جدا می شود

گوگل اکنون می‌گوید که تجربه صفحه، سازگاری با موبایل، سرعت صفحه و سایت امن، «سیگنال‌های» رتبه‌بندی هستند، اما هرگز «سیستم‌ها» رتبه‌بندی نشده‌اند. دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، امروز صبح در گفت: «این فقط به این معنی است که اینها *سیستم*ها* را رتبه بندی نمی کنند، بلکه سیگنال هایی هستند که توسط سیستم های دیگر استفاده می شود. توییتر.

این توییت است:





منبع

“در مورد سردرگمی که به وجود آمده است، ما هفته گذشته به مردم دستور ندادیم صفحه سیستم های رتبه بندی را به عنوان بخشی از راهنمایی هایمان در مورد تجربه صفحه بررسی کنند. منطقی نبود. ما سیستم هایی را که در واقع سیگنال بودند حذف کردیم تا سالیوان افزود: اگر مردم در آینده به آن صفحه بروند، (امیدوارم) گیج نخواهند شد.”

زمانی که Google تغییراتی را در صفحه محتوای مفید خود که مخصوص تجربه صفحه بود، ایجاد کرد، زمانی که Google این صفحه سند راهنمای سیستم رتبه بندی را نیز تغییر داد، سردرگمی اضافی ایجاد شد. اونجا گوگل نوشت آن تجربه صفحه فقط یک “مفهوم بود. Google پست کرد، “این برای “به روز رسانی تجربه صفحه” چه معنایی دارد؟ این به روز رسانی تجربه صفحه یک مفهوم بود برای توصیف مجموعه‌ای از جنبه‌های تجربه صفحه کلیدی برای تمرکز صاحبان سایت. به طور خاص، Core Web Vitals را به عنوان سیگنال جدیدی معرفی کرد که سیستم‌های رتبه‌بندی اصلی ما، همراه با سایر سیگنال‌های تجربه صفحه مانند HTTPS که قبلاً در نظر گرفته بودند، در نظر گرفته بودند. آی تی یک سیستم رتبه بندی جداگانه نبود، و همه این سیگنال ها را در یک سیگنال واحد “تجربه صفحه” ترکیب نکرد.”

امیدوارم این به روشن شدن بیشتر مسائل کمک کند.

سیستم‌های رتبه‌بندی اصلی گوگل به دنبال پاداش دادن به محتوایی هستند که تجربه صفحه خوبی را ارائه می‌دهند.

این سردرگمی پس از آن رخ داد که گوگل چندین سیستم رتبه بندی را از اسناد کمکی خود حذف کرد. به عنوان یادآوری، گوگل اخیراً سیستم تجربه صفحه را از لیست اصلی حذف کرده و آن را به لیست بازنشستگان اضافه نکرده است و رتبه بندی سازگار با موبایل، سرعت صفحه و سیستم های سایت های امن را از لیست بازنشستگان حذف کرده است. سند کمک.

درعوض، ما یک پست وبلاگی انجام دادیم که در آن مواردی را که مردم باید به آنها اهمیت دهند، به همراه یک صفحه به روز شده در مورد تجربه صفحه، توضیح دادیم، و هر دوی این موارد دارای سوالات متداول بودند. دوباره پست وبلاگ اینجاست: https://developers.google.com/search/blog/2023/04/page-experience-in-search

در ساخت صفحه، به تعدادی از «به‌روزرسانی‌هایی» که در سال گذشته داشته‌ایم نگاه کردیم و آن‌ها را به عنوان سیستم‌ها توصیف کردیم. در گذشته، «به‌روزرسانی‌های» تجربه صفحه‌ای مختلف که داشتیم به سیستم تبدیل شدند و زمانی اضافه شدند که، به عنوان سیگنال، نباید می‌بودند. بنابراین وقتی هفته گذشته راهنمای تجربه صفحه خود را به‌روزرسانی کردیم، صفحه سیستم‌ها را نیز به‌روزرسانی کردیم تا دیگر مواردی را که در واقع سیستم نیستند، بلکه سیگنال هستند فهرست کنیم.

بنابراین تجربه صفحه یک “سیگنال” رتبه بندی است، نه یک “سیستم” رتبه بندی و یک “مفهوم” در نظر گرفته می شود.

*نمی‌گوید که تجربه صفحه به نوعی “بازنشسته” است یا اینکه مردم باید مواردی مانند Core Web Vitals یا سازگاری با موبایل را نادیده بگیرند. مخالف. می گوید اگر… pic.twitter.com/KkjRklCmnH

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 28 آوریل 2023