گوگل می گوید ترافیک معیاری برای کیفیت جستجو نیست

گاهی اوقات، می‌توانید چیزی فوق‌العاده شگفت‌انگیز بنویسید، اما آنقدر جذاب است که ترافیک آنچنانی ندارد.

ترافیک معیار مطلوبیت یا کیفیت نیست. شاید به این دلیل است که افراد کمی این سوال را دارند؟ شما باید کاربران و موضوع خود را بهتر بشناسید و بتوانید آن تماس را برقرار کنید، تصمیم را به معیاری که اندازه گیری آن آسان است واگذار نکنید.

– جان مولر بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 7 ژانویه 2023

از جان پرسیده شد، “فرض کنید که وب سایت من 500 مقاله دارد. 400 مورد از آنها در موقعیت های خوبی در گوگل نمایش داده می شوند. 100 مورد دیگر تقریباً هیچ بازدیدی ندارند. آیا این 100 مورد محتوای غیر مفید به حساب می آیند؟”

جان پاسخ داد، “ترافیک معیاری برای سودمندی یا کیفیت نیست. شاید به این دلیل است که افراد کمی این سوال را دارند؟ شما باید کاربران و موضوع خود را بهتر بشناسید و بتوانید آن تماس را برقرار کنید، تصمیم را به یک معیار محول نکنید. اندازه گیری آن آسان است.”

جان مولر از گوگل گفت توییتر که ترافیک لزوما یک معیار کیفیت نیست. اساساً جان می‌گوید فقط به این دلیل که تعداد معینی از صفحات به اندازه مجموعه‌ای از صفحات دیگر ترافیک دریافت نمی‌کنند، به این معنی نیست که آن صفحات از نظر جستجوی گوگل کیفیت بالاتر یا پایین‌تری دارند.

این مجموعه جدید توییت‌ها هستند:





منبع

جان در واقع چیزی شبیه به این را در سال 2015 گفت، جایی که او گفت ترافیک از جستجو یک شاخص کیفیت نیست. او گفت: “استفاده از ترافیک جستجو به عنوان شاخصی برای کیفیت وب سایت شما ممکن است گاهی اوقات کارساز باشد، اما من نمی گویم این روش اصلی است که باید به کیفیت محتوای خود نگاه کنید.”