بروزرسانی: 18 آذر 1404
گوگل می گوید جستجوهای مارک دار با کلمات کلیدی به رتبه شما کمک نمی کند
در اینجا گزارش کامل این موضوع در Mastodon آمده است:
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای عید فصح آفلاین هستم.
منبع
اگر به آن فکر کنید، ارسال هرزنامه بسیار آسان است. من معتقدم این روشی است که مردم در قدیم برای ارسال هرزنامه Google Suggest، تکمیل خودکار، استفاده می کردند.
بحث انجمن در ماستودون.
جان مولر از گوگل گفت افرادی که نام برند شما و یک عبارت کلیدی را جستجو می کنند به شما کمک نمی کند در جستجوی گوگل رتبه بهتری داشته باشید یا از نظر سئو بهتر عمل کنید. بنابراین جستجوی افراد برای نام تجاری شما و به دنبال آن یک عبارت کلیدی، به شما در رتبه بندی بهتر کمک نمی کند.


جان مولر پاسخ داد ماستودون گفت: "نه، من فکر نمی کنم که این کار چندان منطقی باشد."
می دانم که این احتمالاً برای برخی بدیهی است، اما گاهی اوقات سؤالاتی می پرسم که به نظرم تازگی دارد و دوست دارم آنها را پوشش دهم. این سوال عبارت بود، "پرس و جوهای مارک دار، مانند + [brand name]، به رتبه بندی وب سایت برای جستارهای غیر مارک کمک کنید؟"