گوگل می گوید جستجوهای مارک دار با کلمات کلیدی به رتبه شما کمک نمی کند

در اینجا گزارش کامل این موضوع در Mastodon آمده است:

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای عید فصح آفلاین هستم.



منبع

اگر به آن فکر کنید، ارسال هرزنامه بسیار آسان است. من معتقدم این روشی است که مردم در قدیم برای ارسال هرزنامه Google Suggest، تکمیل خودکار، استفاده می‌کردند.

بحث انجمن در ماستودون.

جان مولر از گوگل گفت افرادی که نام برند شما و یک عبارت کلیدی را جستجو می کنند به شما کمک نمی کند در جستجوی گوگل رتبه بهتری داشته باشید یا از نظر سئو بهتر عمل کنید. بنابراین جستجوی افراد برای نام تجاری شما و به دنبال آن یک عبارت کلیدی، به شما در رتبه بندی بهتر کمک نمی کند.

لپ تاپ های Google Mountain Woman

سوال سئو کلمات کلیدی برند گوگل

جان مولر پاسخ داد ماستودون گفت: “نه، من فکر نمی کنم که این کار چندان منطقی باشد.”

می‌دانم که این احتمالاً برای برخی بدیهی است، اما گاهی اوقات سؤالاتی می‌پرسم که به نظرم تازگی دارد و دوست دارم آنها را پوشش دهم. این سوال عبارت بود، “پرس و جوهای مارک دار، مانند + [brand name]، به رتبه بندی وب سایت برای جستارهای غیر مارک کمک کنید؟”