جینی ماروین به این اظهارات با این پاسخ پاسخ داد:
چندین تبلیغ کننده Google Ads پیشنهاد می کنند که گوگل همیشه کمپین های حداکثر عملکرد را به کمپین های جستجو ترجیح می دهد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
او افزود: «اگر کمپینهای Search و PMax را اجرا میکنید و پرس و جو با یک کلمه کلیدی (یا غلط املایی در کمپینهای جستجوی شما) یکسان نیست، پس از رتبه آگهی برای تعیین اینکه کدام تبلیغ ارائه میشود استفاده میشود.
2/2 PMax در جستجوی «مطلوب» نیست. اگر کمپینهای Search و PMax را اجرا میکنید و پرس و جو با یک کلمه کلیدی یکسان نیست (یا در کمپینهای جستجوی شما غلط املایی دارد)، از رتبه آگهی برای تعیین اینکه کدام آگهی ارائه میشود استفاده میشود.
— AdsLiaison (@adsliaison) 6 ژانویه 2023
موافق، موافق، موافق! @DigitalSamIAm @NeptuneMoon
بحث انجمن در توییتر.
جینی ماروین، رابط تبلیغاتی گوگل، در این مورد گفت توییتر که حداکثر عملکرد بر کمپین های تبلیغاتی جستجو ترجیح داده نمی شود. جینی در توییتر نوشت: «PMax نسبت به جستجو «مطلوب» نیست.
خوشحالم که می بینم دیوانه نیستم (یا شاید همه ما دیوانه باشیم) https://t.co/dIoXW8vmpO
– گرگ (@PPCGreg) 6 ژانویه 2023
موافقید؟