گوگل می گوید داشتن متن، اینفوگرافیک و ویدیوی منحصر به فرد باعث نمی شود محتوا خوب، دقیق و مفید باشد.

برای روشن بودن، این سه ویژگی به سایت آسیب نمی رساند، اما وقتی صحبت از سلامت و فضای پزشکی به میان می آید، گوگل به چیزی بیش از جنبه های فنی که در سایت شما انجام می شود نیاز دارد.

صادقانه بگویم، هیچ یک از این ویژگی ها به این معنی نیست که محتوا خوب، دقیق و مفید است. ساختن یک چیز خوب، مخصوصاً برای پزشکی، بسیار بسیار بیشتر از نوشتن متن منحصر به فرد، افزودن اینفوگرافیک و یک ویدیو نیاز دارد.

– جان مولر بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 24 دسامبر 2022

شخصی که این سوال را مطرح کرده است نوشته است سایت من در زمینه پزشکی با محتوای اختصاصی دچار ریزش شدید شده است مطالب ما کاملا منحصر به فرد است همه مقالات دارای اینفوگرافیک هستند حتی یک فیلم اختصاصی نیز تولید شده است به نظر می رسد الگوریتم شما کار اشتباه روی وب فارسی.”

بحث انجمن در توییتر.





منبع

جان مولر از گوگل گفت که “نوشتن متن منحصر به فرد، افزودن اینفوگرافیک و یک ویدئو” به طور پیش فرض آن محتوا را “خوب، دقیق و مفید” نمی کند. جان گفت: «ساختن یک چیز خوب، مخصوصاً برای پزشکی، خیلی بیشتر از آن سه چیز نیاز دارد».

بنابراین جان پاسخ داد، “صادقانه بگویم، هیچ یک از این ویژگی ها به این معنی نیست که محتوا خوب، دقیق و مفید است. ساختن یک چیز خوب، به ویژه برای پزشکی، بسیار بسیار بیشتر از نوشتن متن منحصر به فرد، افزودن اینفوگرافیک و یک ویدیو نیاز دارد. “

این توییت ها هستند: