گوگل می گوید شما باید از تغییر URL ها فقط به دلایل سئو خودداری کنید


هشتگ گوگل

جان مولر از گوگل زبان قوی ای را در برابر تغییر URL های شما صرفاً به دلایل سئو انجام داده است. او اساساً گفت در بیشتر موارد، تغییر URL ها تأثیر منفی بر سئو خواهد داشت و احتمالاً نباید URL ها را فقط به دلایل سئو تغییر دهید.

این در دو سایت مختلف، یکی در Reddit و دیگری در توییتر در طول همان دوره 24 ساعته.

جان نوشت Reddit “اگر شما یک سئوکار هستید و هر ساعت برای اجرای این تغییر صورتحساب می‌دهید، به نتیجه شما کمک می‌کند. آیا این به سایت کمک می‌کند؟ خیلی، بسیار به ندرت (اگر آدرس‌های اینترنتی وحشتناکی داشته باشند که حتی نمی‌توانید آنها را کپی کنید. & Paste، شاید). آیا تغییر برای مدتی روی سایت تأثیر منفی می گذارد تا زمانی که دوباره پردازش شود؟ احتمالاً. مقداری ریسک + معمولاً بدون سود = …؟

این یک زبان قوی در برابر تغییر URL ها به دلایل SEO است …

سپس جان نوشت توییتر “اگر URL ها را تغییر دهید، باید در هر صفحه ریدایرکت انجام دهید. حداکثر تعداد تغییر مسیر در هر سایت وجود ندارد. همچنین، احتمالاً برای مدتی بدون هیچ سود قابل مشاهده ای به پای خود شلیک می کنید. URL ها را به دلایل واقعی تغییر دهید، نه به صورت دستی دلایل “خوب برای سئو”.”

شاید حتی زبان قوی در برابر تغییر URL ها.

من همچنین هرگز طرفدار تغییر URL به دلایل سئو نبودم. در واقع، داستان های قدیمی من در این سایت هنوز ساختار URL اصلی را دارند، زیرا من نمی خواستم آن URL ها به دلایل سئو تغییر کنند. من اغلب برای اجتناب از تغییر URL ها به دلیل سئو و دلایل دیگر تلاش زیادی می کنم، حتی اگر این کار برای توسعه دهندگان من بیشتر باشد.

بحث انجمن در Reddit و توییتر.





منبع