گوگل سالهاست که به سئوکاران توصیه میکند که URL را به منظور افزودن کلمات کلیدی به URL تغییر دهند. اگر بتوانید همان URL ها را نگه دارید و موارد دیگر را تغییر دهید، این بهترین گزینه است. روز دیگر، جان مولر از گوگل نه تنها این توصیه را دو برابر کرد، بلکه اضافه کرد که شما خوش شانس خواهید بود که پس از تغییر URL ها در همان مکان قرار بگیرید.
در اینجا این توییتها در چارچوب هستند:
همین ماه گذشته، جان مولر از گوگل دوباره گفت که باید از تغییر URL به دلایل سئو خودداری کنید. اما می توانید آرشیوها را در اینجا بررسی کنید و ببینید که ما در ده ها سال گذشته چند بار این داستان را نوشته ایم. اگر مجبور نیستید URL ها را تغییر ندهید.
جان گفت وقتی صحبت از تغییر URL ها می شود، “اگر خوش شانس باشید، در همان مکان قرار می گیرد.” به این معنا که اگر همه کارها را درست انجام دهید و گوگل همه چیز را درست انجام دهد، که به ندرت هر دو تراز باشند، خوش شانس خواهید بود که URL جدید در همان موقعیت URL قدیمی در جستجوی Google قرار گیرد.
حداقل. اگر چیز جدیدی می سازید، آن را در ذهن داشته باشید. اگر چیزی دارید، من آن را تا زمانی که یک طراحی مجدد بزرگتر انجام دهید، ترک می کنم. تغییر دادن URL ها بر اساس خود منجر به افت موقت، کابوس های فنی می شود و اگر خوش شانس باشید، در همان مکان به پایان می رسد.
– 👓 جانمو؟ مردم گربه نیستند 👓 (@JohnMu) 26 اکتبر 2022
بحث انجمن در توییتر.